חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo
למשפחת ד׳אמיליו; מארק, היידי, דיקסי וצ'ארלי, יש יחד יותר מ-300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות | צילום באדיבות Lightricks
למשפחת ד׳אמיליו; מארק, היידי, דיקסי וצ'ארלי, יש יחד יותר מ-300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות | צילום באדיבות Lightricks

שגרירים של כבוד: משפחת הטיקטוק המצליחה בעולם מצטרפת לפלטפורמת התוכן Lightricks

בני משפחת ד׳אמיליו, שאחריהם עוקבים יותר מ-300 מיליון איש ברשתות החברתיות, מצטרפים לפלטפורמה כשותפים שגרירים ובעלי מניות. חברת ההייטק Lightricks חושפת היום כלי חדש שיאפשר ליוצרים לנתב את עמודי התוכן שלהם למקום אחד - והמשפחה המפורסמת תשתמש בו בלעדית

חברת ההיי-טק Lightricks, שמפתחת את כלי המובייל לעריכה, עיצוב ועיבוד של תמונות ווידאו עבור יוצרי תוכן, הודיעה היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בני המשפחה הבולטת ביותר ברשתות החברתיות: ה-D’Amelios.

בני המשפחה מצטרפים לחברה כשותפים, שגרירים ובעלי מניות. ההורים היידי ומארק ובנותיהם דיקסי וצ'ארלי – האחות הצעירה הנחשבת לכוכבת הטיקטוק הגדולה בעולם – יצטרפו כיועצים אסטרטגיים שיספקו תובנות מנקודת מבטם של יוצרים.

במסגרת השת"פ, משפחת ד'אמיליו הוזמנה על ידי חברת Lightricks לביקור בישראל. בין היתר, המשפחה תפיק יחד עם צוותי הפרודקט והקריאייטיב תוכן ייעודי ויספקו פידבק באופן קבוע על מהלכים בתוך החברה בתחומים אלה.

למשפחת ד׳אמיליו יש יחד למעלה מ-300 מיליון עוקבים בפלטפורמות השונות והם מייצרים תוכן יצירתי באופן יום יומי. לצ'ארלי ד׳אמיליו בת ה-17 יש כ-135 מיליון עוקבים בטיק טוק, והיא הוכתרה כ"מלכת הטיק טוק" על ידי הניו יורק טיימס.

שיתוף פעולה ראשון מסוגו. צ'רלי ודיקסי ד'אמיליו. צילום באדיבות Lightricks

בשנת 2020 הופיעה ברשימת 30under30 של פורבס וברשימת 40under40 של מגזין פורצ'ן והייתה האדם הצעיר ביותר שהופיע ברשימה זו אי פעם. דיקסי ד׳אמליו החלה קריירת שירה והוציאה סינגל שזכה למעל ל- 86.1 מיליון האזנות בספוטיפיי, היידי היא צלמת ומאמנת אישית ומארק הוא פוליטיקאי ואיש עסקים. למשפחת ד׳אמיליו יש תוכנית טלוויזיה – The D'Amelio Show אשר משודרת בחברת הסטרימינג HULU.

Lightricks הודיעה היום (רביעי) על חשיפת הפיצ'ר החדש: LinkInBio – כלי מיוחד עבור יוצרים שפועלים במספר פלטפורמות, אשר מתעל את כל הנכסים הדיגיטליים שלהם למקום אחד, כך שעוקבים יוכלו לראות את כלל הפעילויות הדיגיטליות שלהם במבט אחד, ויאפשר ליוצרים לבצע בקלות יותר מוניטיזציה לתוכן שלהם.

Lightricks הודיעה על חשיפת הפיצ'ר החדש: LinkInBio אשר יתעל את כל הנכסים הדיגיטליים למקום אחד

בני משפחת D'Amelio יצרו עיצובים ייעודיים, שהעוקבים שלהם יוכלו לאמץ לטובת העמודים האישיים שלהם. כמו כן, בני המשפחה ישתמשו באופן בלעדי ב-LinkInBio של Lightricks בכל עשרות החשבונות שלהם ברשתות החברתיות.

"משפחת דאמיליו היא פורצת דרך ומעוררת השראה בקרב יוצרים בכל העולם", אמר ד"ר זאב פרבמן, ממייסדי Lightricks ומנכ"ל החברה. "אנו נרגשים שהד׳אמיליוס מצטרפים לצוות האסטרטגי של Lightricks ויסייעו לנו לבנות את הכלים והמשאבים הנדרשים ליוצרי תוכן ובניית המותג האישי שלהם. ביחד עם משפחת ד׳אמיליו, נעבוד על תהליכי הפיתוח והקריאייטיב של המוצרים שלנו ונקדם יחד אסטרטגיה אשר שמה את היוצרים במרכז״. 

@charlidamelio dc @Gaby Lopes @Britzzz 🤪 ♬ dc gaby e juu – Gaby Lopes

משפחת ד׳אמיליו מוסיפים: "אנו נלהבים ליצור ולעורר השראה בקרב יוצרים, המעוניינים לשתף את התכנים שלהם עם שאר העולם. במסגרת הצטרפותנו ל-Lightricks אנו יכולים לתמוך בדור הבא של יוצרי תוכן ולהצית אצלם רעיונות חדשים ולהחיות אותם."

"אנחנו מתרגשים לקחת חלק ולתמוך בפיתוח ובעיצוב הכלים הללו, אשר יעצימו יוצרי תוכן ויגרמו להם ללכת בעקבות התשוקות שלהם ולמצוא השראות חדשות ליצירות שלהם".

בספטמבר 2021, Lightricks השלימה סבב גיוס רביעי של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר, והודיעה שמרבית ההון שגויס יופנה למהלכים שיבססו את החברה כפלטפורמה ו-one stop shop להשראה, יצירתיות ומונטיזיציה עבור יוצרי תוכן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן