אחד העם ננעלה במגמה מעורבת; חלל תקשורת צללה ב-12% על רקע השמועות למכירת החברה

הבורסה באחד העם מתנהלת במגמה מעורבת לאחר שאתמול ננעלה במגמה חיובית אחרי פרסום החלטת בנק ישראל להותיר את הריבית על רמתה שהנוכחית של 0.75%. אתמול לא התקיים מסחר בוול סטריט בשל יום הזיכרון האמריקאי, והמשקיעים יחכו לראות לאיזה כיוון ילך היום המסחר בניו יורק.

מדד ת"א 25 ננעל סביב רמות הפתיחה ומדד ת"א 100 ירד ב-0.2%. מדד הבנקים נסגר ללא שינוי של ממש ומדד התקשורת ירד ב-0.4%. מדד הנדל"ן נחלש ב-0.3% ומדד הנפט והגז איבד 0.9% מערכו. 

בשעה 11:47 הופסק המסחר במניית שמן גז ונפט, שבשליטת ג'קי בן זקן ואברהם ננוקשווילי. החברה פרסמה דיווח לאחר מספר שעות כי בכירים בחברה נחקרו בחשד לשורת מעשי שחיתות, בהם לקיחת שוחד. לאחר מכן חודש המסחר במניה. לידיעה המלאה.


צילום: אהוד כהנים

שטראוס פרסמה הבוקר את דוחותיה, לפיהם עולה כי הרווח הנקי ברבעון הראשון רשם ירידה של 3.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-99 מיליון שקל. גם המכירות רשמו ירידה של 2% והסתכמו ב-1.97 מיליארד שקל. בחברה מסבירים את הירידות בעיקר בשל התחזקות השקל מול המטבעות המרכזיים. בעקבות הדוחות עלתה מניית החברה ב-3%.

אתמול פורסם כי חברת טמבור שבשליטת קבוצת עזריאלי תימכר לחברת קוסטו הסינגפורית תמורת כ-500 מיליון שקל. קבוצת עזריאלי צפויה להרוויח מן העסקה כ-50 מיליון שקל וחברת גרנית כרמל, דרכה מחזיקה עזקיאלי בטמבור, צפויה לשלשל לכיסה כ-60 מיליון שקל.

ב-FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "החלטתו של בנק ישראל אמש שלא להוריד את הריבית בניגוד להערכות המוקדמות גדעה את המומנטום החיובי של הדולר-שקל בשבוע האחרון והשורטיסטים שוב לוחצים על הצמד כלפי מטה במטרה לשבור את התחתיות האחרונות. אם הצמד יצליח לשבור את 3.47 הדבר יסלול את הדרך מטה לעבר התחתית שנוצרה בשבוע שעבר באזור 3.45."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן