אחוזת ורסאצ'ה עומדת למכירה: אחד הנכסים היקרים בארה"ב

תמורת 125 מיליון דולר, גם אתם יכולים להיכנס לחייו של אחד ממעצבי האופנה האייקונים ביותר בעולם. אחוזתו המפוארת של ג'יאני וסאצ'ה במיאמי ביץ' פלורידה, הועמדה לאחרונה למכירה. על פי נתונים שפרסמה סוכנות הנדל"ן היוקרתית קולדוול בנקר, מדובר באחד משני הנכסים היקרים ביותר בכל ארה"ב כיום. 
ב-1997 עולם האופנה כולו הגיב בהלם לרצח האכזרי של מעצב האופנה האיטלקי אשר נורה בראשו בפתח האחוזה המפוארת. מקרה הרצח הנוראי נותר עד היום פתוח, מאחר שכמה חודשים אחרי ביצוע הפשע, נמצא אנדרו קונאנן, החשוד העיקרי במעשה מת בסירתו. ככל הנראה קונאנן, שעגן במרחק של עשרות מטרים מאחוזתו של ורסאצ'ה המנוח התאבד לפני שהצליחה המשטרה לאסור אותו. 
לאחר מותו של ורסאצ'ה נותרה אחוזתו המכונה "קסה קסוארינה" ריקה, עד שבשנת 2000 הגיע יזם הנדל"ן פיטר לופטין וקנה אותה. לופטין שיפץ את הוילה והפך אותה למלון בוטיק יוקרתי והקפיד לשמר את המגע העיצובי של ורסאצ'ה המנוח. לאחרונה, החליט לופטין להיפרד מהנכס והציע אותו שוב למכירה. 

בנוסף להיסטוריה המעניינת, טומנת בחובה אחוזתו של המעצב עוד הפתעות רבות עבור הרוכש החדש. הנכס המשתרע על פני כ-7,100 מטרים ממוקם על גבעה המשקיפה על חופיה התכולים של מיאמי ביץ'. בנוסף ל-10 חדרי שינה, 11 חדרי אמבטיה ובריכת פסיפס, שנעשתה בהזמנה מיוחדת של ורסאצ'ה, יוכלו דייריה החדשים של האחוזה להנות גם ממצפה כוכבים פרטי. האחוזה כולה בנויה בסגנון של וילות בדרום איטליה. כל חדר בבית, עוצב בהשראת דימוי פנטסתי שונה על ידי ורסאצ'ה. מעקה המדרגות בוילה הוחלף לארונה לסגנון המזכיר את בית המשפט העליון הבריטי. 

מחירה של האחוזה נקבע על ידי סוכנות הנדל"ן בהתאם למידת הייחודיות של כל הפריטים בבית. לדברי ג'יל הרצברג, ברוקרית בסוכנות, "הבית הוא כמו יצירת אמנות שמחכה לאדם אחד שיכיר באופי הייחודי שלה וביופיה". 

צילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן