אחרי גולן טלקום: גם HOT מובייל מציעה חבילה ב-49 שקל

הוט מובייל מיישרת קו עם גולן טלקום. החברה הודיעה היום על השקת חבילה חדשה בעלות של 49 שקל לחודש. החבילה מיועדת למצטרפים חדשים שיתניידו לחברה מכל ספקית סלולר אחרת והיא תינתן למשך 6 חודשים. לאחר מכן ישלמו הלקוחות 99 שקל לחודש עבור אותו השירות. 

במסגרת החבילה החדשה הנקראת "הכל כלול + חו"ל" יקבלו המצטרפים החדשים שיחות, MMS ,SMS, גלישה סלולרית ושיחות ל- 31 היעדים המרכזיים בחו"ל, ללא הגבלה. מחבר הוט נמסר כי המבצע הנוכחי מצטרף לתוכנית ללא הגבלה ב- 89 שקל שהושקה בתחילת השנה, ולמבצע המאפשר למצטרפים חדשים להתחיל לשלם על השירות רק בינואר 2013.

יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל | צילום: ראובן שניידר

עם השקת החבילה החדשה אמר יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל כי "לקוחות שיצטרפו למבצע הנוכחי, יכולים להיות שקטים ובטוחים שבהוט מובייל לא יצוצו אותיות קטנות, העלאות מחירים בלתי צפויות, או חיובים מפתיעים בגין גלישה סלולרית". 

לפני כשבוע השיקה חברת גולן טלקום חבילה זהה לזו של הוט מובייל. המבצע של גולן יוצע ללקוחות בשבועיים הקרובים. החבילות הללו הינן הזולות ביותר בשוק הסלולר הישראלי כיום, כשהזולה ביותר אחריהן היא של חברת יופון המציעה חבילה ללא הגבלה ב-79 שקל לחודש. 

האסטרטג הראשי של קבוצת איילון יניב פגוט אמר בתגובה למבצע החדש: "נמשך המרוץ עד להגעה ליעד נתח שוק של 7% משוק התקשורת. הרגיעה בזירת התחרות בשוק הסלולרי בחודשים האחרונים הינה חדשות רעות במיוחד עבור גולן טלקום ו-HOT, שחייבות להותיר את הענף באווירת 'בעל הבית השתגע'".

"החזר הפיקדון הענקי הממתין לספקים החדשים שיעמדו ביעד נתח השוק הוא הגביע הקדוש של הספקים החדשים. רק אסטרטגיית מחיר אגרסיבית יכולה לקדם את החברות למספרי המטרה. עבור בעל הבית החדש בפרטנר מדובר באיתות בולט כי מלחמת המחירים בענף הסלולרי רחוקה מלהסתיים וכי המאבק לבלימת השחיקה ב-ARPU (רווח למשתמש) רחוק מסיום".

"HOT תידרש לתקוף בכל הכח בזירה הסלולרית ולהגן בכל הכח על הפרה החולבת בשוק הטלוויזיה, וסנונית לקרב ההגנה ראינו מוקדם יותר השבוע עם השקת החבילות הצרות. סלקום ופרטנר יהוו תמונת ראי, שכן הן יאלצו להגן על נתח השוק הסלולרי ולתקוף בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ואילו גולן טלקום והמפעילים הוירטואליים האחרים יתאמצו לשרוד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן