איך זה להיות (כמעט) ברשימת 400 עשירי ארה"ב של פורבס

לכל אחד יצא לפנטז מה היה עושה אילו זכה בפרס הגדול בלוטו, אבל בכל הכנות, דמיינתם פעם מה הייתם עושים עם מיליארד דולר? מיליארד, או אלף מיליון, הוא סכום כל כך גדול שקצת קשה לתפוס את מלוא משמעותו. הנה כמה מספרים שיעזרו לכם להבין.

כדי לצבור מיליארד דולר יהיה עליכם להרוויח במשך שנה שלמה "רק" 114,155 דולר לשעה, כלומר כמעט 2,000 דולר בכל דקה או 31 דולר בשנייה! לחלופין, תאלצו לחכות 200,000 שנים כדי לצבור את הסכום באמצעות משכורת חודשית של 5,000 דולר.

אם ביל גייטס, האיש העשיר בעולם, היה תורם לכם מיליארד אחד מתוך 72 מיליארדי הדולר שבבעלותו, הייתם מחזיקים בכחצי מהתוצר המקומי הגולמי השנתי של גרינלנד.

ודאי תשמחו לשמוע שתהיה בידכם האפשרות, אם רק תרצו, להזמין לכוס קפה את כל 316,668,567 אזרחי ארה"ב, או לפנק כל אחד ואחת מהם בסנדוויץ' שניצל מאחת מרשתות המזון המהיר.

לחלופין, תוכלו לפנק 1.6 מיליון איש בלילה במלון סוהו המפואר של דונלד טראמפ במנהטן, או לקנות 20.8 מיליון בקבוקי טקילה יוקרתית, איתם תוכלו למלא לא פחות מ-6.3 בריכות אולימפיות. אם אתם דווקא מהטיפוסים המתבודדים, תוכלו לרכוש לעצמכם כ-40 איים פרטיים ברחבי הגלובוס.

ובכל זאת, דבר אחד לא תוכלו להשיג בעזרת מיליארד הדולר שלכם – להיכנס אל רשימת 400 האמריקאים העשירים של פורבס. לשם כך, תזדקקו ל-1.3 מיליארד דולר. תוכלו להתנחם בכך שאתם לא היחידים: 61 מיליארדרים אמריקאים פספסו השנה גם הם את כרטיס הכניסה אל הרשימה היוקרתית, שההון הממוצע של חבריה מגיע ל-5 מיליארד דולר.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן