אירופה: העליות על רקע הנתונים המעודדים מאסיה התמתנו

העליות שנרשמו הבוקר בבורסות אירופה התמתנו בצהריים אולם המסחר מתנהל עדיין במגמה חיובית. זאת על רקע הזינוקים הבוקר באסיה בעקבות פרסום נתוני הצמיחה בסין ברבעון השני. נכון לשעה זו מורים החוזים העתידיים על עליות גם בבורסות וול סטריט.

בורסת לונדון מתחזקת ב-0.4%, בורסת פרנקפורט רושמת עליה של 0.2%, ובורסת פאריס רושמת עליה של 0.4%. מדד Stoxx Europe 50 מתחזק ב-0.2%. היורו נחלש ב-0.3% ונסחר בשיעור של 1.302 דולר ליורו אחד.

את העליות מוביל סקטור הכרייה לאחר שהנתונים מסין הרגיעו את החשש מהאטה. בגיזרת המניות העולות ניתן למנות בין היתר את קבוצת הבנקאות השבדית SEB אשר מתחזקת בכ-2.5%, לאחר שדוחותיה כספיים לרבעון השני של 2013 הכו את התחזיות.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

צילום: רויטרס

שיעור הצמיחה של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם תאם ברבעון השני את ציפיות האנליסטים והגיע ל-7.5%. נתונים חיוביים פורסמו גם לגבי המכירות הקמעונאיות במדינה.

ביום שישי פורסם כי מדד המחירים ליצרן בארה"ב עלה ביוני ב-0.8%, העלייה המשמעותית ביותר מאז ספטמבר 2012. העלייה העיקרית נרשמה במחירי הדלקים, כאשר מדד הליבה, הכולל את הדלקים והמזון, עלה בחודש שעבר ב-0.2%. משמעות עליית המדד היא עלייה באינפלציה, כאשר בחישוב שנתי רשם המדד עלייה של 1.7%, בעוד יעד האינפלציה שהציב הבנק הפדרלי הוא 2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן