אירופה ננעלה בירידות: פרנקפורט צנחה ב-1%

בורסות אירופה ננעלו היום במגמה שלילית על רקע הסנטימנט השלילי בבורסות אסיה הבוקר ובוול סטריט אתמול. המשקיעים מאוכזבים מהדוחות הרבעוניים של כמה מהחברות המובילות בשוק האירופי, ביניהן אורנג' ויוניליוור. 

בורסת לונדון נחלשה ב-0.5%, בורסת פרנקפורט איבדה 1% מערכה ובורסת פאריס רשמה ירידה של 0.2%. 

סקר שביעות רצון בעלי העסקים בגרמניה רשם עלייה, זה החודש השלישי ברציפות. מדד הבטחון במגזר העסקי במדינה עלה בחודש יולי ל-106.2 נקודות, מעל לציפיות האנליסטים.

הצמיחה בבריטניה אהכפילה את עצמה את עצמה ביחס לנתוני הרבע הראשון. המשק הבריטי צמח ב-0.6% ברבעון השני, זאת בהתאם לציפיות האנליסטים.

צילום: רויטרס

המסחר בבורסות אסיה ננעל היום במגמה שלילית. בורסת שנחאי נחלשה ב-0.6%, בורסת טוקיו איבדה 1.1% מערכה, בורסת הונג קונג נחלשה ב-0.3% ובורסת סיאול נסחרה בירידה של 0.1%. הין היפני התחזק ב-0.34% לעומת הדולר ונסחר ברמה של 99.83 ין לדולר.

"אנו חוששים כי סין הולכת להמשיך לפעול תחת לחץ וזה יכול להכביד על שוק המתכות הבסיסי קצת יותר מאשר כעת", אומרת נטלי רמפונו, אסטרטגית בקבוצת הבנקאות "אוסטרליה וניו זילנד".

סין אישרה הטבות מס לחברות קטנות ועמלות מופחתות ליצואנים – כך על פי הצהרה שיצאה לאחר פגישה של מועצת המדינה בראשות ראש הממשלה לי. הממשלה הודיעה גם כי סין מתכננת לפתוח קרן מיוחדת לפיתוח הרכבת במדינה. יצרנית המצלמות הגדולה בעולם, קאנון, נפלה היום ב-5.4% לאחר שפרסמה תחזית רווח נמוכה.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן