אל-על משדרגת את מחלקות היוקרה במטוסי הג'מבו: צפו במושבי המיטה החדשים

אם אתם מתכננים לטוס בקו תל אביב – ניו יורק בקיץ הקרוב, ועוד מתכננים לעשות זאת במחלקת עסקים או מחלקה ראשונה, החדשות הבאות ישמחו אתכם במיוחד: חברת התעופה אל-על הודיעה היום על שדרוג מערך המושבים ומושבי המיטה במחלקות אלו בכל צי מטוסי הג'מבו (747-400) של החברה.

המחלקה הראשונה המשודרגת | צילום: סיון פרג'

"שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים רחבי הגוף הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על" אמר אליעזר שקדי, מנכ"ל החברה. "המהלך בא בנוסף להצטיידות ב-8 מטוסי ER 737-900 חדשים. אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו".

למעשה, החברה עיצבה מחדש את פנים המטוס של מחלקות היוקרה במטוסים המדוברים. המושבים המוכרים ממחלקת העסקים הוחלפו במושבי – מיטה, אשר מתכווננים למצבי ישיבה / שכיבה בהתאם לבחירת הנוסע, ומאפשרים מרחב אישי מוגדל. במחלקה הראשונה צומצם מספר המושבים מ-12 ל-8 בלבד, אשר ממוקמים במרווח של 2 מטר האחד מהשני.

ואלו המושבים החדשים של מחלקת העסקים | צילום: סיון פרג'

מהלך שדרוג המחלקות צפוי להסתיים עד חודש מאי הקרוב, כך שנוסעי המטוסים יוכלו להעביר את הטיסה הארוכה בשינה במושבים החדשים כבר בלו"ז הקיץ הקרוב. אם אתם משתייכים לאותה קבוצת אנשים מצומצמת אשר מעבירים את שעות הטיסה בין נמל התעופה בן גוריון לנמל JFK באחת ממלקות היוקרה על המטוס – הקיץ הקרוב יהיה מפנק במיוחד עבורכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן