ארו-אסיה משיקה שני בוטיקים חדשים של רולקס בירושלים וברעננה

חברת ארו-אסיה, אחת מיבואניות השעונים הוותיקות בישראל וחברת רולקס ג'נבה, השיקו שני בוטיקים חדשים ברעננה ובירושלים שיהיו מוקדשים ברובם למותג רולקס. חלק מרכזי בבוטיקים היוקרתיים החדשים הוא העיצוב והאווירה. הם כוללים שימוש בחומרים אלגנטיים וריהוט מעודן – תיבות עץ אגוז מלוטשות, אביזרי ארד, רצפה משיש קרמה מרפיל מאנדלוסיה וציפוי קיר ושולחנות מעור בצבעי שמנת – כל אלה יוצרים תפאורה לחוויית לקוח מעודנת ומפנקת, בדיוק כמו השעונים שבתצוגה.


החנות החדשה בירושלים 

החנות בשדרות ממילא בלב ירושלים – הנקודה בה נפגשות העיר העתיקה והמודרנית, הייתה בעבר חנות מרובת מותגים, וכעת הוסבה לבוטיק רשמי של רולקס.

החנות המחודשת של רשת SHOW ROLEX בלב רחוב אחוזה ברעננה מציגה חווית קניה בלתי מתפשרת בסטנדרטים בינלאומיים, אפופה בשיק יוקרתי בסגנון המוכר מחנויות יוקרה ברחבי העולם. מלבד משעוני ROLEX, מציעה החנות מגוון רחב ועשיר של מותגי השעונים: TUDOR,CERTINA ,BALMAIN , MICHEL HERBELINו- BERING ואת תכשיטי הבית – REDLION.


הורסט פייזר, מקים חברת אירו-אסיה חונך את חנות רולקס בירושלים

"אנו גאים לחגוג את השקתן של בוטיקי רולקס החדשים בירושלים וברעננה, זהו אירוע חשוב עבור ארו-אסיה והוא משקף את נאמנותה של החברה לעקרונות של מותג רולקס" אמר דני פייזר, נשיא חברת ארו-אסיה "אנו גאים בהרחבת נוכחותה של רולקס ובעובדה שאנו מייצגים את רולקס בישראל מזה כמעט 40 שנה, תוך שאנו שומרים בהצלחה על הסטנדרטים המעולים ביותר של איכות ושירות."

היוזמה החדשה היא המשך ישיר של קשר יציב בן למעלה מארבעה עשורים בין חברת ארו -אסיה המנוהלת על ידי דני פייזר ובין יצרנית השעונים השוויצרית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן