אתם תעשו את הקניות, אנחנו נבשל: מסעדה בלונדון מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן

את מסעדת קפה רויאל בלונדון השוכנת בבית המלון האגדי מלון קפה רויאל פקדו לאורך ההסיטוריה מפורסמים רבים ואישים חשובים כמו אוסקר ויילד ווינסטון צ'רצ'יל. כעת מקדמת המסעדה אתגר שיווקי חדש ומיוחד. המסעדה מציעה ללקוחותיה להביא עמם את הזהות הקולינרית שלהם ואהבתם למרכיבים מסוימים ובתמורה המסעדה תתאים את עצמה ותכין מנה המשלבת בה את השקפתה הקולינרית ורצון הלקוח.

צילום: thinkstock

אז איך זה עובד? הלקוח יביא עימו למסעדה מרכיבים שהוא אוהב, החל מתבלינים אקזוטיים, דגים טריים שנתפסו בים או אפילו ירקות מיוחדים שגידלו בבית ושף המסעדה יכין לאורח מנה המבוססת על המרכיבים האהובים.

חוויית "המרכיב מהבית" כוללת כוס שמפניה מפנקת ומבחר מתאבנים בהגעה וכמובן את ההזדמנות לדבר עם השפים של המסעדה המפורסמת. לאחר מכן, יעבור הלקוח לשולחן מיוחד בו הוא יהנה מתפריט בן ארבע מנות שהוכנו במקום, במיוחד עבור הלקוח הספציפי. בהכנת הארוחה ישתמש השף בארבעה מהמרכיבים שהביא עימו הלקוח. בסוף הארוחה יכין השף עבור הלקוח את המנה האהובה עליו מתוך ה-4 ב-T.A. 

אם אתם לא בטוחים מה להביא, שף המסעדה אנדרו טרנר מציע להסתובב בשווקים ולטעום גבינות מעניינות, לעצור אצל הדייגים ולקנות דג טרי במיוחד או לבקר במעדניית בשר איכותית. בכל אופן מדובר בהזדמנות חד פעמית לגרום לשף מקצועי להשתמש במרכיבים האהובים עלינו במגוון ווריאציות וליצור עבורינו חוויה קולינרית מיוחדת במינה – שווה נסיעה ללונדון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן