בבילון תחלק דיבידנד בסך 80 מיליון שקל – לניר יקבל 18 מיליון

בבילון החליטה היום לאשר חלוקת דיבידנד בסך כולל של שמונים מיליון שקל. זאת בהתבסס על הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, ולאחר שבחנה, בין היתר, את מקורות הפירעון להתחייבויות הקיימות והצפויות שלה, ואת מקורות האשראי ואת תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת של החברה. יו"ר החברה, נועם לניר, המחזיק בכ-24% מהמניות, יקבל 18 מיליון שקל.

דירקטוריון החברה החליט להמליץ על החלוקה, בהתאם למבחנים הקבועים לכך בחוק החברות: על פי "מבחן הרווח", הסתכמה יתרת העודפים שנצברו בשנתיים האחרונות וטרם חולקו ב-110,951 שקל. על פי "מבחן יכולת הפירעון" – החברה סבורה כי אין בחלוקה כדי לפגוע באיתנותה הפיננסית וכי בבסיס פעילותה קיימים מספר פרמטרים נוספים התורמים ליכולתה לעמוד בהתחייבויותיה, ובכלל זה, יתרת המזומנים של החברה והיחס השוטף של החברה.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן


יו"ר בבילון, נועם לניר | צילום: איתן ריקליס

לאור הנתונים שלעיל, ולתזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה נכון ליום קבלת ההחלטה, קבע הדירקטוריון כי לא קיים חשש סביר שהחלוקה תמנע מן החברה את היכולת לעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות. תאריך חלוקת הדיבידנד נקבע ל-3 ביולי.

לפני כשבועיים הודיחעה בבילון כי היא רוכשת את חברת ווליק. עבור הרכישה שלמה בבילון 8 מיליון שקל. ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש. בבבילון הסבירו כי "סל הפתרונות של החברה הנרכשת סינרגטי לתחום פעילותה של החברה וצפוי לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו ובתוך כך לתרום לשיפור ביצועי החברה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן