בדרך לג'וב חלומותיכם: 7 עצות לשיפור הרזומה

הדבר הקשה ביותר בכתיבת מסמך קורות חיים הוא להדגיש במה אתה מיוחד ו/או בולט מעל האחרים. במילים אחרות – עליך להגדיר את עצמך יותר מאשר כראוי. אני עיתונאית מנוסה עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, אך נשאלת השאלה: כיצד בולטים כישוריי מעבר לכישוריהם של אי-אלה אנשי תקשורת בני גילי?

לאחרונה ציינתי 10 שנים לפעם האחרונה בה עדכנתי את קורות החיים שלי. לכבוד המאורע, החלטתי לבחון כיצד אוכל למקסם את יעילותו של המסמך, ולהבליט את כישוריי ואת ניסיוני. לשם כך גייסתי את עזרתם של שני יועצים מקצועיים מובילים: הראשון הוא ג'יימס בורלנד, יועץ קריירה ניו-יורקי ידוע, אשר שלל לקוחותיו עובדים כיום בגופי תקשורת מובילים, ובהם "ניו-יורק טיימס", "ניוזדיי" ו"טיים מגזין". את עצותיו שלו בדקתי גם עם אלין וולקסטיין, יועצת ותיקה, אותה אני מעריכה במיוחד. 

בעזרתם, ניסחנו 7 עקרונות מנחים, אשר יעזרו לכם לשפר ולייעל את קורות החיים שלכם ואת תהליך קבלתכם לעבודה בה אתם חושקים. צפו בגלריה, ואולי תגבירו את הסיכויים שלכם להתקבל.

כל התמונות: shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן