בושם היוקרה החדש – בריח של ספר

בעידן בו מחשבי יד וכיס מחליפים את הדפדוף בספר, נמצאה אולי דרך חדשה ומיוחדת לשמר את חוויית הקריאה הנוסטלגית שהולכת ונעלמת מהעולם. מעתה, יוכלו תולעי הספרים שבינינו להגשים חלום ולהריח כמו הספרים שהם אוהבים לקרוא. בושם חדש מבית היוצר של הרוקח המפורסם גזה סקוהן, המו"ל הנודע גרהארד סקוייל ומעצב אופנת העילית קרל לגרפלד מבטיח להעביר לראשונה את הניחוח של דפיו של ספר חדש אל גוף האדם.

הניחוח החדש יימכר בבקבוק בעיצובם המשותף של לגרפלד וסקוייל, אשר יוכנס לחבילה בצורת ספר חלול. לגרפלד, הידוע בתור חובב ספרים בעצמו, אשר הכריז בעבר כי "ניחוח דפיו של ספר הוא הנעים ביותר בעולם", היה יוזם הרעיון והחיבור הטבעי בינו לבין הקורח היצירתי עורר את סקרנותו של סקוייל, שתמיד נמשך לאמנות פורצת דרך במגוון תחומים. הבושם, שנמכר בשיתוף עם מגזין העיצוב והאמנות האמריקאי, wallpaper, נחשב למוצר יוניסקס, המתאים לשני המינים. את הניחוח החדש תוכלו לרכוש בקרוב תמורת סכום של 115 דולר.


סקוהן, שרקח את הניחוח המסקרן, תאר את חוויית הפתיחה של הבושם: "קניתם ספר, פתחתם אותו ובפנים יש בושם. זה אולי נשמע קצת מוזר אבל יש בזה פשטות מצד אחד ותחושה של יוקרה מצד שני".

צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן