בחסות פורבס: דואט פילנטרופי נדיר של וורן באפט וג'ון בון ג'ובי

ביום שלישי התכנסו בניו יורק כ-100 מהיזמים החשובים בעולם לוועידת הצדקה ה- 400 של פורבס. במסגת האירוע דנו המשתתפים בדרכים לסייע בפתרון המצוקות הגדולות של תושבי הכפר הגלובלי. את תוצאות הדיונים הללו יוכל העולם לשמוע רק בספטמבר הקרוב. אולם, אחד הרגעים המרגשים ביותר של אותו ערב, פורסם כבר עכשיו. מדובר במפגש ענקים בין הזמר ג'ון בון ג'ובי לבין המיליארדר וורן באפט. 

המפגש בין השניים הוליד דואט מוסיקלי נדיר בסגנון יוקליילי, הידוע כחלק מרכזי במסורת האמריקאית. הדואט הוא למעשה יוזמה שנועדה לגייס כספים לטובת מטרות צדקה שונות ברחבי העולם. בון ג'ובי נבחר בשנה שעברה כסלבריטי הנדיב ביותר, זאת בשל האחוז הגבוה מהונו האישי שטרם הזמר לקרן הצדקה שהקים, קרן הנשמה JBJ במסגרתה נוסדה מסעדת סאול קיטשן, המזמינה את מבקריה לתרום כפי יכולתם עבור הארוחה או להתנדב בתחזוק המקום. 

באפט, מלבד היותו גדול המשקיעים בעולם הוא גם אחד הפילנטרופים הגדולים ביותר, היות והוא הקדיש בצוואתו 99% מהונו האישי למטרות צדקה שונות, אשר יסייעו להרבה מאוד אנשים ברחבי העולם במשך עשור לאחר מותו. במסגרת האירוע, הצטרף באפט, המנגן ביוקליילי כתחביב לבון ג'ובי לשיר את השיר הפופולרי "The Glory of Love", הנודע במיוחד בזכות ביצוע של בט מידלר. באפט בעצמו בחר את השיר, היות והוא היה אחד מהבודדים שהכיר את מילותיו בעל פה. את כישרון הנגינה ביוקליילי רכש המליארדר לפני 60 שנה. לדברי באפט הנגינה שימשה אותו ככלי לפלירטוט עם בחורות בצעירותו. 

בסופו של דבר, יצר צמד הנדבנים רגע היסטורי קטן ונדיר אשר מלבד היותו ערב לכל אוזני משתתפי הכנס וצופי הסרטון הויראלי שנוצר בעקבותיו, הוא ככל הנראה גם יניב תוצאות משמעותיות הרבה יותר עבור הרבה אנשים נזקקים אי שם בעולם. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן