בטן גב וגורמה: 10 הצימרים היוקרתיים ביותר בישראל

מארוחות גורמה של שפים מקצועיים ועד לסוויטות אירוח שנמצאות בתוך מערות מעוצבות – פורבס בחר את 10 הצימרים היוקרתיים ביותר בישראל:

1. נוף אינסופ, בקתות בוטיק וספא – לצפות בהר תבור מהג׳קוזי


מיקום: כפר קיש, הגליל התחתון.
מחיר לזוג: לילה באמצע שבוע – 2,100 שקל. לילה בסוף שבוע – 2,100 שקל (בהזמנת שני לילות לפחות).
כשרות: המטבח כשר חלבי, אבל ללא תעודת כשרות.שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: נוף אינסופ הוא אחד הצימרים היקרים ביותר בארץ, ולמען האמת עם מיקומו הנהדר למרגלות הר תבור, הנוף המרהיב והצימרים המעוצבים להפליא, די ברור למה. בכל צימר ישנה מרפסת מקורה עם רחבת עץ גדולה, בריכה פרטית מחוממת שצמודה לכל בקתה וג׳קוזי ספא הצופה אל עבר הר התבור והשקיעה. תוכלו להזמין אל הבקתה עיסוי זוגי ו/או ליהנות מטיול טבע ברכב ריינג׳ר, לצד ערכת טיולים וסלסילת פיקניק. בסוויטה עצמה תמצאו מיטה רחבה ואורתופדית, ועליה מצעי כותנה מצרית איכותיים, טלוויזיה בעלת מסך 50 אינץ׳ ומגוון סרטים. בחדר הרחצה ישנם מוצרי טיפוח של חברת הקוסמטיקה הצרפתית ל׳אוקסיטן.
ארוחות ונשנושים: המקום מגיש רק ארוחות בוקר, אך יאמר לזכותן שהן עשירות ומגוונות ומוגשות על ידי שף הבית, בתיאום מראש עם האורחים. בנוסף, בצימרים יש מכונת אספרסו ומקרר שופע עם גבינות משובחות, תוצרת חוץ ותוצרת הארץ, קישים, קינוחים אישיים, גלידות של "בן אנד ג׳ריס״, עוגיות, יין בוטיק, בירות, שתייה קלה ועוד.
אטרקציות קרובות: באזור תוכלו למצוא בית ספא יוקרתי, מסעדת השף סירין, גלריות אמנים ושלל אתרים היסטוריים ודתיים.

 צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות: 050-8671447

2. פרונסין – טיפולי ספא מפנקים בסוויטה

מיקום: מושב עין יעקב בגליל המערבי.
מחיר לזוג: בין 1,400-1,000 שקל ללילה במהלך השבוע ובערבי סוף השבוע. 3,500 שקל ללילה בווילת האירוח.
כשרות: המטבח כשר חלבי, אבל ללא תעודת כשרות. קיימת אפשרות להזמין ארוחות בוקר כשרות למהדרין מראש, שמוכנות במסעדה חלבית כשרה במושב.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: באחוזת הצימרים פרונסין תמצאו סוויטות יפהפיות המשקיפות למפרץ חיפה, שנבנו מאבן עתיקה ועוצבו בקפידה על ידי הבעלים פרונסין ואייל. כל סוויטה מאובזרת במיטה גדולה (שני מטרים על מטר שישים), המוצעת במצעי כותנה רכים ורקומים, קמין לימי החורף, שתי טלוויזיות LCD, ג׳קוזי, גינת תבלינים לתה ופינת ברביקיו בחצר הסוויטה הפרטית.
בחצר של סוויטת מוסקט ישנה בריכת זרמים מחוממת, בגינה של סוויטת בורדו יש ג׳קוזי ספא פרטי ובסוויטת מרלו ניתן ליהנות מגישה ישירה לבריכת השחייה של מתחם הסוויטות. במתחם המשותף ישנם גם סאונה, פינות ישיבה ומיטות שיזוף. אם תחפצו בטיפול ספא בסוויטה שלכם, תוכלו להזמין אחד מתוך מגוון די רחב, הכולל עיסוי רקמות עמוק, טיפולים רפלקסולוגים שונים, איורוודה, טיפולים באבנים חמות ועוד. בהזמנת הנופש תמליץ לכם פרונסין על מסעדות, טיולים וטיפולי ספא, ותבצע עבורכם את כל ההזמנות מראש כדי שבמהלך החופשה לא תצטרכו להתעסק עם בירוקרטיה מיותרת. באחרונה נפתחה במקום וילת אירוח ובה שלושה חדרים, שיכולה להלין שישה מבוגרים ושישה ילדים.
ארוחות ונשנושים: במקום מוגשות רק ארוחות בוקר – אותן מכינה פרונסין בעצמה – אשר זוכות לתשבחות על הטעם והמגוון. בנוסף, בכל צימר יש מכונת אספרסו, יינות בוטיק, עוגות, שוקולדים ושאר נשנושים.

אטרקציות קרובות: ליד אחוזת הצימרים קיימות לא מעט מסעדות מצוינות, ביניהן: ארנולדס, אידה, אדלינה, הדרל׳ה, אורי בורי ועוד. חובבי הטיולים יוכלו לטייל באתרים הסובבים את המושב, כגון נחל כזיב, אגם מונפורט, מערת הקשת ומבצר יחיעם.

צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות: 057-9429798

3. זמן חלום, צימרים וספא – מרפסת שפונה לנוף גלילי

מיקום: מושב אמירים, בין כרמיאל לצפת.
מחיר לזוג: לילה באמצע השבוע – 1,250 שקל, שני לילות בסוף השבוע – 2,090 שקל.
כשרות: המטבח כשר חלבי, אבל ללא תעודת כשרות.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד. יחד עם זאת, במקום ישנה וילה למשפחות הממוקמת במתחם נפרד.

המקום: זמן חלום הוא מקום מעט שונה מיתר הצימרים, שכן כאן הדגש הוא על טיפולי הספא. בעלי המקום, ליהי ושמואל, למדו את אמנות העיסוי בבתי ספר בארץ ובחו״ל, ויחד עם הטיפולים המקצועיים, הצימרים המפוארים והנעימים והציורים המרהיבים של שמואל התלויים ברחבי המתחם, הם מציעים חוויית נופש אחרת. במקום שלושה צימרים שונים: צימר רומנטי, לזוגות אוהבים; צימר יוקרתי, שמוקף כולו ביער הגלילי והפרטיות בו מורגשת במיוחד; וצימר וילה גדול ומרווח שיכול להתאים למשפחות או לקבוצת חברים. בכל הצימרים תמצאו ג׳קוזי גדול, ריהוט איכותי והקפדה על הפרטים הקטנים, החל מחלוקים רכים להפליא ועד מצעים עשויים כותנה משובחת או סאטן.

בנוסף, במתחם נמצא ספא בוטיק פרטי, המיועד לזוגות בודדים או לקבוצות חברים. בספא ישנם סאונה פינית יבשה, חמאם טורקי, פינות מנוחה עם שתייה וכיבוד קל, מלתחות עם לוקר אישי ומרפסת מקורה וגדולה הפונה לנוף הגלילי עם פינות מנוחה ומיטות שיזוף.

הטיפולים המוצעים במקום הם עיסוי באבנים חמות, עיסוי איורוודה, עיסוי ענוג, עיסוי שוודי, עיסוי משולב, עיסוי חמאם טורקי, שיאצו, טווינא, עיסוי בשמנים ארומטיים, טיפולים קוסמטיים שונים, טיפולי ספא עם המוצרים של חברת ג׳רנטיק ועוד.

ארוחות ונשנושים: מלבד ארוחת הבוקר הנהדרת תמצאו בצימרים מטבחון ובו מכונת אספרסו, מגוון סוגי תה, בקבוק יין, עוגיות ושוקולד.
אטרקציות קרובות: באזור ישנן שלל מסעדות, ביניהן מסעדת השף גילי, מסעדת מוסקט במלון מצפה הים ומסעדת רוטמן ביישוב לוטם. בנוסף, תוכלו להזמין לצימר ממגוון ארוחות השף שמואל עטיה. באזור תוכלו לטייל בנחל צלמון עליון, נחל עמוד והר מירון, ולבלות בחמדת ימים, שם תמצאו פאב, הופעות ומגוון קונצרטים. בנוסף, במצפה כינרת מתקיימים בחודשי הקיץ קונצרטים חינם בזמן השקיעה ובאמירים מתקיימות שלל סדנאות שונות, כמו יוגה וקריאה בקלפי טארוט.

צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות: 050-4662642, 050-4662762

4. מוסקט, חוות נופש יוקרתית – ליהנות מפרטיות מושלמת

מיקום: שדמות דבורה, בגליל התחתון.
מחיר לזוג: לילה באמצע השבוע – 1,500 שקל, לילה בסוף השבוע – 1,800 שקל.
כשרות: כן.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: חוות נופש יוקרתית היא בהחלט ההגדרה הנכונה למוסקט, שהוקמה רק לפני שנתיים וחצי על ידי תומר ועמית, שבנו ועיצבו את המקום במו ידיהם במטרה ליצור מקום יוקרתי, מוקפד ומעוצב ללא פשרות. החווה בנויה על שטח של כשמונה דונם ומקיפים אותה חומה גבוהה ושער עץ חשמלי, המאפשרים פרטיות ושלווה מוחלטת.
במתחם פרושים מרחבים של שדות חיטה, כרמים, גנים ועצי זית וכל סוויטה מסתתרת בחלק אחר בגני החווה, כאשר כל אחת מהן מוקפת בבריכות מים.

ליד כל סוויטה, בין עצי הגנים השונים, יש ג׳קוזי ספא פרטי מקורה ומחומם, וכל סוויטה מעוצבת בקפידה ומאובזרת במיטת קינג סייז, מצעי כותנה צחורים ואיכותיים, טלוויזיה בעלת מסך גדול ומערכת קולנוע, מכונת קפה של "לוואצה״ וחדר רחצה מרווח, המאובזר במגוון מוצרי טיפוח איכותיים של חברת ל׳אוקסיטן ובמגבות וחלוקים מסדרת רויאל סאטן היוקרתית.
במרכז החווה יש מתחם ספא, בו ניתן לקבל מגוון טיפולים, ובריכת שחייה גדולה ויפהפייה, עליה מוצבות מיטות שיזוף נוחות ומהודרות. אם תרצו, תוכלו גם לצאת לטיול סוסים רומנטי באזור עם תומר, שהוא גם מדריך רכיבה מקצועי ובעל עדר סוסים מרמת הגולן.

ארוחות ונשנושים: ארוחת הבוקר תוגש לכם בגן הצימר והיא כוללת לחם טרי שנאפה במקום, פוקאצ׳ה או מאפה גבינות, סלט קצוץ, חביתה עם עשבי תיבול, ביצים ממולאות, אבוקדו, טחינה, גבינות צאן, מגש גבינות הולנדיות שבעלי המקום מייבאים בעצמם, סלט טונה, דגים כבושים, ריבות, זיתים ומלפפונים חמוצים, יוגורט גרנולה, פירות, מאפים מתוקים, קנקן תה צמחים, לימונדה ולעתים אף תזכו לקבל מאפה תפוחים, מעשה ידיה של בתם הקונדיטורית של תומר ועמית. המטבחונים בצימרים מלאים בגבינות מיובאות, קישים וקינוחים אישיים, שתייה קלה, שמפניה מיקב תבור, שוקולדים ושלל הפתעות.

אטרקציות קרובות: תוכלו לבקר בגלריות המקסימות ובמתחם יקב הבוטיק של כפר תבור, לטייל על הר תבור או בנחל תבור ולאכול במסעדות "קנייפה״, "אילניה״ או "יהודה ורוזה״.

צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות: 054-8030318

5. קולומבריום – סוויטות אירוח שנחפרו מתחת לאדמה

מיקום: מושב שקף, בחבל לכיש.
מחירי הצימר לזוג: לילה באמצע השבוע – 1,400 שקל, לילה ביום חמישי יעלה 1,800 שקל, לילה ביום שישי – 2,200 שקל, סוף שבוע – 3,200 שקל.
כשרות: כן.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: פעם ביום.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: הקולומבריום הוא מקום מיוחד ושונה מהצימר הקלאסי הרגיל. כאן נמצאות סוויטות האירוח בתוך מערות שנחפרו במיוחד כדי לדמות את דרך ההתיישבות הקדומה של שפלת יהודה, ארץ אלפי המערות. נשמע קצת מוזר לבלות סוף שבוע זוגי במערה, אבל שתי הסוויטות שבמתחם, לבנדר ורוזמרין, מעוצבות להפליא, והמערות נחצבו כך שהן קרירות בימי הקיץ וחמימות בימי החורף.
 
לכל סוויטה יש "בור מים״ פרטי, אותו ניסו לשחזר בעלי המתחם, והוא משמש כג׳קוזי גדול במיוחד בעל מפל. המים בג׳קוזי מחוממים ומטוהרים. בנוסף, תוכלו להזמין לסוויטה שלכם מבחר טיפולי ספא שונים, או לקפוץ לספא האורגני שבמקום, ספא אקו-לומבריום, שמציע מגוון טיפולים אורגניים.

הסוויטות עצמן מפנקות במיוחד – תמצאו בהן מיטה עגולה בקוטר שלושה מטרים עם מצעים העשויים כותנה אורגנית רכה, מערכת קולנוע, אינטרנט אלחוטי, ערוצי כבלים בטלוויזיה, חלוקים, מגבות וכפכפים.

דבר נוסף שמבדיל את הקולומבריום מיתר הצימרים הוא האופי האקולוגי של המקום: כל האשפה ממוחזרת וכל המוצרים מהם תיהנו בחופשה הם אורגניים – החל מהמגבות העשויות כותנה אורגנית וכלה בסבונים השונים, אותם תוכלו לרכוש בחנות הגלריה במתחם. בנוסף, במקום יש גינה אורגנית עשירה במגוון תבלינים.

ארוחות ונשנושים: מלבד ארוחת הבוקר, בכל סוויטה ישנו מטבחון המצויד במגוון מטעמים ומתוקים, כגון שתייה קלה, מים מוגזים של סאן פלגרינו, שוקולד טובלרון, פיצוחים, מכונת קפה, עוגיות מובחרות ובקבוק יין או קאווה.

בנוסף, ניתן להזמין לחדר ארוחת ערב בשרית או חלבית, מעשה ידיה של בשלנית המושב, שמחירה 300 שקל לזוג.
 
אטרקציות קרובות: תוכלו לסעוד במסעדת הגורמה הכשרה כרמים וכדיתא, בה תיהנו מארוחה בת שמונה מנות ב־1,000 שקל, או להזמין טיול סוסים בחוות הסוסים של המושב.

טלפון להזמנות: 050-6456455

6. אור בכרם – בריכה שמחוממת על ידי אנרגיה סולארית

מיקום: מושב כרם בן זמרה, הגליל העליון.
מחירי לזוג: לילה באמצע השבוע – 1,400 שקל, לילה בסוף השבוע – 1,800 שקל ו־2,800 שקל לשני לילות.
כשרות: כן.
שירות חדרים: כן.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: אור בכרם מצטיין בשירות האישי הנדיב והקשוב. ולא רק אנט, הבעלים, היא זו שמשרה אווירה נהדרת במקום, אלא גם הצימרים הנעימים והמפנקים. בכל צימר תמצאו ג׳קוזי, נברשות עשויות קריסטלים, קמין עצים עם חיפוי אבני פירוק עתיקות, מיטות אפיריון, מסך ענק מתכוון, מערכת מולטימדיה עם חיבור אינטרנט, מיזוג ומערכת תקשורת פנימית בין החדרים והמארחת. במתחם הצימר קיימת בריכה המחוממת על ידי אנרגיה סולארית ומוקפת בדק עשוי עץ ועליו מיטות שיזוף וספות רכות. בנוסף, המתחם כולו נצבע בצבעי פלוד, העשויים על בסיס מים טבעי ולכן הם נטולי ריח ואינם מזיקים.

ארוחות ונשנושים: מדי בוקר תוגש לכם ארוחת בוקר נפלאה שהוכנה על ידי אנט, ובצימרים יש מיני בר עם משקאות קלים ואלכוהוליים, פירות העונה, כיבוד קל ועוד הפתעות.
אטרקציות קרובות: תוכלו לסעוד במסעדות הסמוכות לצימרים, ביניהן: מסעדת מוסקט במצפה הימים, דוריס קצבים בראש פינה ובת יער בעמוקה. חובבי האקסטרים יוכלו לטייל באופניים, ג׳יפים וטרקטורונים באזור.

צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות
: 050-9444562

7. אחוזת בוטיק כתמר יפרח – מערכת קולנוע ביתית ומיטה מתכווננת

מיקום: מושב יערה, הגליל המערבי.
מחיר לזוג: לילה באמצע השבוע במהלך החג – 1,800 שקל, לילה בסוף השבוע בחג – 2,000 שקל.
כשרות: כן.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות ומשפחות.

המקום: אחוזת בוטיק "כתמר יפרח" מציעה צימרים מהודרים ומפנקים במיוחד: לכל אחוזה יש בריכה פרטית בגודל 50 מ"ר, ג׳קוזי ספא פרטי, שולחנות פול, סאונה יבשה, ערסלים וספות בהם תוכלו לנוח ולהשתזף, פינות ישיבה, מיטה מתכוונת גדולה במיוחד, כריות ושמיכות פוך טבעי, כורסאות שיאצו, מערכת קולנוע ביתית ומסך 52 אינץ׳. בנוסף, תוכלו להזמין לצימר טיפולי ספא.

ארוחות ונשנושים: ארוחת הבוקר כוללת לחמניות, פלטת ירקות, שתייה קלה, ריבות, חמאה, פלטת גבינות משובחת, חביתות, ועוד. בנוסף, כל צימר גדוש בשפע פירות, שוקולדים, משקאות קלים, יין של כרם ירדן, עוגיות ומכונת אספרסו של "לוואצה".

אטרקציות קרובות: תוכלו לבקר בראש הנקרה ובמונפורט, להשתזף ולהשתכשך בחוף אכזיב, ליהנות מטיולי ג׳יפים וטרקטורונים ולסעוד במסעדת ארנולד׳ס, מורגנפלד וביפ בהר המצוינת.

צילומים: רועי חן

טלפון להזמנות: 054-5425889

8. פיאצה דל סול – אווירה אינטימית וארוחת שף

מיקום: חד נס, רמת הגולן.
מחיר לזוג: לילה באמצע השבוע במהלך החג – 1,400 שקל, לילה בסוף השבוע – 2,000 שקל.
כשרות: המטבח כשר חלבי, אך ללא תעודת כשרות.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: "פיאצה דל סול" נוסדה לפני כשלוש שנים והאווירה בה אינטימית ומרגיעה במיוחד, הן בגלל ישוב חד נס הפסטורלי והן בזכות החוויה הנהדרת במקום. במקום קיימות שתי סוויטות – הסוויטה האסיאתית והסוויטה הפרובנצית. בסוויטה האסיאתית תיהנו ממיטה גדולה (שני מטרים על מטר ושמונים), סאונה פרטית, ג׳קוזי גדול במיוחד הממוקם באמצע החדר ותחת כיפת השמים, קמין עץ, שזלונג זוגי, טלוויזיה גדולה, מערכת קולנוע ביתית, שלל משחקי קופסה וספרים, חלוקי פפיטה בקיץ וחלוקי מגבת בחורף ובכל עונות השנה תיהנו גם מחלוקי משי רכים.

שתי הסוויטות חולקות בריכה משותפת אותה מקיפות מיטות שיזוף ופינת מנוחה עם קמין עצים עשוי אבן. במידה ותרצו תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים שונים המוענקים על ידי מיטב המטפלים והמטפלות של האזור. אגב, אם תכננתם להציע נישואין במהלך החופשה, תוכלו להזמין לכבוד המאורע ארוחת שף מהודרת.

ארוחות ונשנושים: בפיאצה דל סול נמצא "סטודיו לאמנות האוכל״, בו מוגשת ארוחת שף שהתפריט שלה נבנה מול הלקוח/ה. הארוחה, שמחירה נפרד, מוגשת על ידי שני שפים צמודים, בעלי המקום. ניתן להזמין גם ארוחה ללא גלוטן.

כמו כן, כל סוויטה מאובזרת במכונת אספרסו, פירות העונה, יין אדום, שוקולדים שונים ומיני בר גדוש במיוחד עם חטיפים מגוונים, משקאות קלים, שני בקבוקי שנדי, מים וחלב ועם הגעתכם למקום תכובדו בעוגה חמה.

אטרקציות בסביבה: תוכלו לטייל בפארק הירדן, באופניים או בקיאקים, ליהנות מטיולי סוסים, ג׳יפים וריינג׳רים ולסעוד במסעדות השונות של רמת הגולן, ביניהן המסעדות בטי ונחי ברמות, אחוזת שולמית בראש פינה, מוסקט במצפה הימים ועוד.

9. פנחס וגסטון – מרפסת הפונה אל הים ובריכת שחייה מחוממת

מיקום: אחוזת צימרים במושב לימן, בין אכזיב לראש הנקרה, ומלון בוטיק של סוויטות על הים בשבי ציון, הגליל המערבי.
מחיר: לילה באמצע ובסוף השבוע במושב לימן – 2,200 שקל. במהלך החגים יעלה לילה באמצע ובסוף השבוע בשבי ציון – 17,500 שקל.
כשרות: כשרים, אבל ללא תעודת כשרות. עבור אורח שיתעקש על תעודת כשרות, בעלי המקום מוציאים אחת זמנית.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: פעמיים ביום או לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: המקום מיועד לזוגות, אך ניתן להביא ילדים בהזמנת כל הצימרים במתחם.

המקום: פנחס וגסטון הפך עם השנים למותג צימרים יוקרתי, כשבאמתחתו שתי אחוזות: אחוזת צימרים במושב לימן ומלון בוטיק סוויטות בשבי ציון. האחוזה בלימן ציורית, צבעונית ומוקפדת מאוד; בתוך הצימרים תמצאו מיטה ענקית המוצעת במצעים ריחניים, פינת סלון יפהפייה, אח בוערת וטלוויזיה גדולה המחוברת למערכת סטרימר ולכבלים.

לכל סוויטה יש מרפסת פרטית רחבה עם בריכה פרטית מחוממת תחת כיפת השמים, שאורכה מטר ושמונים ורוחבה שלושה מטרים, וכן ג׳קוזי ספא. בנוסף, המקום מציע מגוון רחב של טיפולי ספא, כגון שיאצו, עיסוי שוודי או הוליסטי, רפלקסולוגיה ועוד.

האחוזה בשבי ציון מהודרת אפילו יותר, ובה תמצאו סוויטות מוקפדות המרוהטות במיטה גדולה במיוחד, אמבטיה מפוארת, קמין עצים ומרפסת עץ הפונה אל הים ומשקיפה אל חצר האחוזה. בחצר תמצאו בריכת שחייה מחוממת, ג׳קוזי, מדשאות מטופחות, פינות ישיבה, ריחופית גדולה, מטבח גריל חיצוני ועוד. גם כאן תוכלו לקבל טיפולי ספא בקומת המרתף בה יש חדרי טיפולים וחדר מנוחה מפנק.

ארוחות ונשנושים: בצימרים במושב לימן תוגש לכם ארוחת בוקר עשירה למרפסת החדר, ובחדר תמצאו מגוון נשנושים, ביניהם פירות העונה, פירות יבשים, משקאות קלים ועוד. בשבי ציון תיהנו גם כן מארוחת בוקר מפנקת וממגוון נשנושים בסוויטה, אך בתשלום נוסף תוכלו להזמין גם ארוחות ערב מגוונות (ארוחות ים תיכוניות, ארוחות גריל, ארוחות דגים ועוד).
אטרקציות קרובות: מאחר ששני המקומות שוכנים בגליל המערבי, תוכלו לטייל בנחל בצת ובנחל אכזיב שבאזור, לבקר בראש הנקרה ובנמל עכו ולסעוד במסעדת "אסתושה״ שבמושב לימן, ב״הדרל׳ה״ שבמעלות ובמורגנפלד שבאכזיב.

טלפון להזמנות: 057-7282828

10. צוק גמלא – חלונות פנורמיים לכינרת

מיקום: על הצוק במושב מעלה גמלא, צפון מזרח הכינרת.
מחיר לזוג: לילה באמצע שבוע – 1,400 שקל, שני לילות בסוף שבוע – 2,800 שקל.
כשרות: כשרים, אך ללא תעודת כשרות.
שירות חדרים: יש.
תדירות ניקיון הצימר: לפי דרישת הלקוח/ה.
קהל היעד: זוגות בלבד.

המקום: הצימרים של צוק גמלא הם המקום הנכון למי שרוצה שקט ופרטיות טוטאלית. עם מרחבים ונוף מרהיב, הצימרים נמצאים בנקודת התחלה טובה והם לא נופלים ממיקומם הנהדר. הסוויטות עצמן מרוהטות ומעוצבות להפליא, ובכל צימר תמצאו ג׳קוזי גדול הממוקם מול הנוף הצפוני עם חלונות פנורמיים לכנרת, מיטה גדולה שמוצעת במצעי כותנה ותחרה, טלוויזיית LCD שמתכוונת לכל מקום בצימר, מערכת קולנוע ביתית, מגוון סרטים לצפייה, אינטרנט אלחוטי, מקלחת מרווחת, מרפסת אישית המאובזרת בפינת ישיבה ומיטות שיזוף, בריכת זרמים וספא פרטי, מקורה ומחומם. ניתן להזמין לבקתה טיפולי ספא שונים הניתנים בתיאום מראש על ידי צוות מקצועי.

ארוחות ונשנושים: ארוחת הבוקר, מעשה ידיה של גבריאל המארחת, אינה כלולה במחיר, ומחירה 100 שקל לזוג. הסוויטה מאובזרת במגוון רחב של נשנושים ומשקאות: מכונת קפה, בר מים, בקבוק יין של יקבי רמת הגולן (מהסדרה היוקרתית), פופקורן, סלסילת פירות ומיני בר עמוס כל טוב.

אטרקציות קרובות: תוכלו ליהנות מטיולי מים שונים המתקיימים באזור ומטיולים בבריכת המשושים, שמורת גמלא העתיקה ועוד, ולסעוד במסעדות השונות באזור, ביניהן מסעדת הבשרים גיליס, מושבוצ במושב רמות הסמוך, מרינדו, מיטשוס ועוד.

צילומים: יח"צ

טלפון להזמנות
: 052-4002400

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן