הבושם החדש עדן-רוק של דיור. צילום: Dior
הבושם החדש עדן-רוק של דיור. צילום: Dior

בית האופנה כריסטיאן דיור בהומאז' למלון האייקוני Eden-Roc

הבושם החדש הוא מחווה תוססת לריוויירה הצרפתית ולמלון היוקרתי Eden-Roc. ניחוח הבושם הוא השתקפות למקום והוא מבטא את האווירה של גן העדן הים תיכוני הזה

הניחוח היוקרתי של Eden-Roc, מחווה תוססת לריוויירה הצרפתית ולגן העדן שלה – מלון Hôtel du Cap-Eden-Roc, יגרום לכם לרצות ולהזמין חופשה באופן מיידי. אך שימו לב, הוא פותח מחדש את שעריו ב-4 ביוני.

Maison Christian Dior והמלון האגדי Hotel du Cap-Eden-Roc יצרו יחד ניחוח בשם "Eden-Roc". מחווה נהדרת לנכס האיקוני בריביירה הצרפתית, שחגג 150 שנה להיווסדו בשנה שעברה. "בושם מתעורר לחיים כשהוא נלבש. רקחתי את עדן-רוק כאשר דמיינתי את עצמי מגיע למלון ליד הים", אמר פרנסואה דמאצ'י, הבשם של בית האופנה. "הניחוח הזה הוא השתקפות מבושמת של המיקום יוצא הדופן של Cap d'Antibes. המקום הזה נושא סיפור ים תיכוני של אוויר בניחוח ים, פרחים ופירות הדר, ריחות ארומטיים ועצי אורן", הוא מוסיף.

Hotel du Cap-Eden-Roc יהיה לנצח מילה נרדפת לאורח חיים יוקרתי, לחושניות שיקית ולשרות יוצא דופן. לכן בחרו בכריסטיאן דיור לכבד את המקום הזה על ידי יצירת ניחוח ייחודי, שכן שני סמלי האומנות הללו – בית האופנה דיור והמלון – מסמלים מורשת ואלגנטיות.

צדרת מוצרי Eden-Roc: בושם, קרם גוף, נר וסבון נוזלי. צילום: Dior
סדרת מוצרי Eden-Roc: בושם, קרם גוף, נר וסבון נוזלי. צילום: Dior

רססו אותו על הצוואר או על פרק כף היד ובואו נחלום לרגע. הניחוח הוא ניחוח עשיר בבריזה הים תיכונית. חישבו על הריביירה הצרפתית הזוהרת והנוף שלה שהוא גם מינרלי וגם ירוק. הבושם נושא את המלח, את הרוח ואת חום השמש. ניחוח ממריץ של הים מהול בארומה מתוקה של שמני שיזוף על העור. תווי יסמין לבן ונגיעת קוקוס.

הריח נצבע על ידי האתר הנשגב הזה: כחול, עבור ים שמצפה את כיפת ד'אנטיב; צהוב, עבור השמש הבוהקת של הדרום הצרפתי; וירוק, עבור הטבע ועצי האורן שעוטפים את המלון. נר, סבון נוזלי וקרם גוף משלימים את טקס היופי שאי אפשר לעמוד בפניו. השתמשו בהם לאמבטיה או פשוט כדי להירגע, כמו גלויה שתזכיר לכם נסיעה אל גן העדן הזה.

את הבושם ואת סדרת מוצרי Eden-Roc ניתן להשיג בבוטיקים של המותג בקניון TLV ובממילא ירושלים, ובאתר האונליין

Eden Rock, מצטרף לסדרת הבישום היוקרתית La Collection Privée Christian Dior. צילום: Dior
Eden-Roc, מצטרף לסדרת הבישום היוקרתית La Collection Privée Christian Dior. צילום: Dior

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן