במגרש של הגדולים: כמה עולים יציעי הכבוד בעולם?

באנגליה האצטדיונים גדולים בהרבה מאשר בישראל ואין למעשה "יציע כבוד" לבעלי מנוי, והוא מיועד למנהלי הקבוצה ומוזמנים בלבד (Directors Box). לאוהדים העשירים יש אפשרות לשכור תאי צפייה (סוויטות) עם 15־10 מקומות.

באולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד נעים מחירי המנויים הרגילים בין 532 ל־950 פאונד לעונה למבוגר. לעומת זאת, מחיר סוויטה פרטית, פר משחק, הכולל חנייה חופשית, סנדביצ'ים ושתייה חמה וחריפה (יין ובירה) נע בין 200 ל־400 פאונד למשחק, תלוי בחשיבותו.

תאי צפייה יעלו בין 18.6 אלף ל־64.1 אלף פאונד לעונה והמנוי כולל גם אפשרות למיתוג אישי של התא, מסכי פלזמה, שימוש בתא גם לפעילות שוטפת ואירועים מזדמנים, חולצת מועדון חתומה, ארוחה של ארבע מנות ומזנון משקאות חופשי.

לעולם לא תשבו לבד

באנפילד של ליברפול יש 32 תאי צפייה, כולם ב"יציע המאה" המרכזי, עם מקום ל־348 אנשים. טווח המחירים נע העונה בין 330 ל־535 פאונד למשחק (היקר ביותר מול מנצ'סטר יונייטד), בתמורה מקבלים שולחן פרטי לארבעה אורחים או יותר, ארוחה של שלוש מנות, תוכנייה, מזנון חופשי של תה, קפה וסנדביצ'ים, מסכי טלוויזיה פרטיים וחנייה חופשית.

                  משפחת אברמוביץ' בתא הכבוד בסטאמפורד ברידג'. להם זה בחינם I צילום: רויטרס

מחיר סוויטה לשמונה אנשים בסטמפורד ברידג', אצטדיונה הביתי של צ'לסי, יעלה בין 255 ל־915 פאונד למשחק (המחיר היקר נגד מנצ'סטר יונייטד). התמורה כוללת ארוחה של שלוש מנות, תוכנייה מהודרת, בקבוק שמפניה ומזנון חופשי של משקאות חמים וקינוחים לאורך המשחק.

 לגעת בהוליווד

בארצות הברית מדברים על סוויטות אירוח ומחיר המנוי מאפשר לרוב גישה לכל האירועים באולם ולא רק למשחקי קבוצה ספציפית. אמריקן איירליינס סנטר בדאלאס מציע מנוי ל־90 משחקים בעונה של דאלאס מאבריקס מה־NBA ודאלאס סטארס (הוקי קרח). סוויטה כזאת כוללת 18 מקומות, חנייה חופשית, גישה למסעדות וברים הנמצאים באולם, כניסה נפרדת ומושבים נוחים יותר.

מחיר החבילה מתחיל מ־8,000 דולר ויש אפשרות לרכוש גם חבילה לחצי עונה (45 משחקים) או חבילות מצומצמות של 22 ו־12 משחקים.

סטייפלס סנטר של לוס אנג'לס מציע מנוי למשחקי הלייקרס, הקליפרס, הקינגס (הוקי קרח) והספארקס (כדורסל נשים) עם 160 תאי צפייה ל־8 עד 18 איש. התפריט כולל בין היתר שרימפס, בשרים, קינוחים סלטים וסושי. כמו כן, כניסה נפרדת, חנייה חופשית, דיילת צמודה, מסכים פרטיים ואפשרות להשתמש בתא לפגישות עבודה.

בסטייפלס נערכים כ־250 אירועים בשנה, כולל טקס פרסי הגראמי וקרבות אגרוף. טווח המחירים עבור התאים היקרים נע בין 25 ל־65 אלף דולר לעונה, וניתן לראות שם את צמרת תעשיית הבידור של הוליווד, כולל סוללה ארוכה של שחקני קולנוע, במאים, זמרים, מפיקים ואנשי עסקים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן