בקרוב אצלנו? שירות משלוחי האוכל של אובר מתרחב

חברת uber מכוונת לתחום משלוחי האוכל מזה כמה שנים, כעת, נראה שהיא בדרך להפוך לשחקן משמעותי בתחום.

ביום חמישי האחרון הודיעה החברה כי לשירות המשלוחים שלה, UberEats, הצטרפו כבר 46,100 מסעדות. בכך הכפילה החברה את מספר המסעדות הזמינות בפלטפורמה תוך חצי שנה בלבד. בדומה לשירות ההסעות שלה, UberEats פועלת על פי אסטרטגיה גלובלית במטרה לכבוש שווקים מקומיים. היא זמינה כיום ב-71 ערים ב-24 מדינות.

יותר מ-60% מהמסעדות הזמינות באפליקציה נמצאות בארה"ב, בה היא מתמודדות עם תחרות קשה מול סטארטאפים דומים כמו אמאזון, Postmates ,DoorDash ו-GrubHub. כל אחד מהשחקנים הללו חזק בשווקים מסויימים וחלש באחרים, מה שהופך את התחרות לקשה יותר.

60% מהמסעדות הזמינות באפליקציה נמצאות בארה"ב | צילום: fotolia

UberEats לעומת זאת, מכוונת מעבר לים. בנוסף לזמינותה כיום במדינות כמו יפן, דרום אפריקה, אוסטרליה, צרפת וברזיל, היא צפויה להשיק בקרוב את השירות גם בדרום קוריאה והודו.

בהתייחס לאפליקציה עצמה, מדובר באפליקציה נפרדת מ-uber והיא עדיין נמצאת בתהליכי פיתוח ושיפורם. בעתיד הקרוב צפויים להתווסף תוספים כמו המלצות על מסעדות, מנוע חיפוש מתקדם, מסעדות מותאמות אישות ואפשרות לעקוב אחר ההזמנה. אף אחד מפיצ'רים הללו לא מהפכני במיוחד אבל הם צפויים לסייע לאפליקציה למקם את עצמה ליד מוצרים דומים שהיא תצטרך לייחד את עצמה מולם. למזלה, ל-uber יש יותר ניסיון בתחום מאשר לרוב הסטארט-אפים שמתמודדים על השוק המקומי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן