ברבור שחור: סופר יאכטה חדשה של המעצב העולה טימור בוזקה

אוקיי, אז, אם כולנו יכולים להסכים בפשטות על כך שרוברט דאוני ג'וניור נולד כדי לשחק את טוני סטארק, המיליארדר והפלייבוי המבריק, הבלתי יציב, אוהב הבילויים והאקסצנטרי עם השיער הטוב, משקפי השמש האדירים וחיוך של כוכב על בסרטי איירון-מן, אז זה קל מאוד גם לדמיין שקונספט הסופר יאכטה באורך 229 רגל של מעצב העל של כלי הרכב Timur Bozca, זה שזכה בצדק לשם "ברבור שחור", נוצר בדיוק בשביל בחור כמו… טוני סטארק.

הסופר יאכטה "ברבור שחור" | צילום: אתר המעצב

אתם לא צריכים להיות מומחים לארכיטקטורה ימית כדי לראות מדוע המעצב הצעיר הזה שמחלק את זמנו בין איסטנבול ומילאנו (ויש לו מספר תארים של עיצוב כלי רכב ויאכטות מאוניברסיטאות שונות בבריטניה ובמילאנו) זכה בתואר "המעצב הצעיר של השנה" לשנת 2015.

הסופר יאכטה "ברבור שחור" | צילום: אתר המעצב

"ברבור שחור" מדהימה ממספר סיבות אבל, לדעתי, מה שבאמת גורם לעיצוב הזה לבלוט (חוץ מהנראות המדהימה שלה שמתאימה לכוכבי קולנוע) הוא האופן שבו הקווים הפשוטים שלי והזוויות החדות שלה נראים כאלו הם חותכים את האוויר ואת המים הלכה למעשה.

הסופר יאכטה "ברבור שחור" | צילום: אתר המעצב

אפילו המרפסות של הכלי הפונות קדימה ומספקות נופים פרטיים ונעימים לעין מחזקות את הנראות העתידנית והאלגנטית הכוללות של העיצוב החדש והחדשני הזה.
כל דבר על היאכטה, ממנחת המסוק על הסיפון העליון שהגישה אליו היא דרך מעלית אטומה, ועד לסיפון האחורי הענק והבריכה שעליו, ולקיר הזכוכית הזוויתי הפונה לירכתיי הכלי ומשקיף על אזור "מועדון החוף" שסמוך לבריכה, מעוצב בסטייל עסיסי שאני יכול לדמיין בקלות את טוני סטארק מחזיק אותו בבעלותו ונהנה ממנו בטירוף לחופי מונאקו, בהתאם למסורת של רוברט דאוני ג'וניור.

הסופר יאכטה "ברבור שחור" | צילום: אתר המעצב

את הסרט הזה ללא ספק הייתי הולך לראות. או אפילו טוב יותר – הייתי שמח לראות איך סופר יאכטה כזו מתפקדת… במציאות… במונאקו… עם רוברט דאוני ג'וניור.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן