ברונו מארס: פורבס היה ההשראה לשיר "ביליונר"

בקיץ שעבר ברונו מארס שחרר, יחד עם טרווי מקוי את שירו "ביליונר". הלהיט הקייצי הקליל דיבר על חלומו של הזמר הצעיר להופיע על השער של מגזין פורבס. השנה הוא אמנם לא הגיע לשם, אבל בהחלט קיבל "פרס תנחומים" הולם, כשהצליח להתברג לרשימת 100 הסלבס המשפיעים בעולם של המגזין. בשיחה עם פורבס, חשף מארס את הדרך שעשה אל התהילה ואת ההשראה לאותו שיר.

חזק יותר כמפיק מאשר כזמר – ברונו מארס | צילום: רויטרס

"שנה שעברה הייתי בלונדון. הייתי צריך להיסתדר שם עם 200 פאונד לשבועיים אז על מנת לשרוד, הפקתי שירים עבור הרכבים מקומיים. באותו זמן לא הפסקתי לחלום על כך כאם הייתי מיליארדר לא הייתי צריך לדאוג לכך שאין לי מה לאכול. בעקבות המחשבות הללו כתבתי את השורות המפורסמות בשיר על מגזין פורבס. השמעתי אותן לחבר והוא ממש התלהב, אז כשחזרנו ללוס אנג'לס הקלטנו את השיר. השמענו אותו לטרווי מקוי והוא בעצם הפך אותו לתוצר הסופי שכולם שומעים היום".

לדברי מארס, הפריצה הגדולה שלו הגיעה דווקא כשהתחיל להפיק מוסיקה. "זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שאי פעם קיבלתי. בתור אמן לא הייתי כל כך מוצלח. מכרתי שירים שכתבתי רק כדי לשרוד. אז החלטתי להפסיק לכתוב לעצמי והתחלתי לכתוב ולהפיק מוסיקה עבור הרכבים אחרים. זה היה מוצלח יותר מקריירת הסולו שלי. אבל למרות זאת, כל הזמן קיוויתי שמישהו ישמע יום אחד את הדמו שלי וייתן לי צ'אנס אמיתי כזמר".

מאז שפרץ מארס לתודעה העולמית ב-2009, לאחר שחתם חוזה בחברת התקליטים אטלנטיק רקורדס, הוא שחרר חמישה סינגלים שהגיעו למקום הראשון במצעדים ואלבום הבכורה שלו " Doo-Wops & Hooligans" מכר כבר 2.5 מיליון עותקים ברחבי העולם. על פי הערכת פורבס, בשנה האחרונה, הרוויח מארס כ-8 מיליון דולר. 

יריית הפתיחה הרשמית שסימנה עבור מארס את ההצלחה, היא לטענתו הוצאת הסינגל "Nothin' on You". חברת אטלנטיק רקורדס מסכימה. היום במבט לאחור אומר נציג החברה כי ברונו ". הוא עובד קשה ושם לב לפרטים. הוא ממוקד ומשקיע המון בהופעות שלו, בצילומים ובכל מה שקשור לאמנות שלו. אנחנו מרגישים ברי מזל שהחתמנו אותו". 

למרות ההצלחה המהירה שלו, מארס עדין מרגיש נפעם מכל הופעה שלו מול קהל. לדבריו "בזמן מסע ההופעות העולמי אני מרגיש הכי בר מזל. ממש לפני שבוע סיימתי להופיע באסיה. זה בעייני מדהים. הכל פעם שהקהל שר איתי את המילים של השירים שלי, אני נדהם מחדש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן