דוחות מכתשים אגן: הרווח הנקי עלה ב-1% ל-90.2 מיליון דולר

רבעון חיובי למכתשים אגן. הבוקר דיווחה החברה כי ברבעון הראשון של השנה עלה הרווח הנקי שלה ב-1% ל-90.2 מיליון דולר. הכנסות חברת האגרוכימיה עלו ב-7% ל-885.4 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל ב-2012. הרווח התפעולי עלה ל-131.1 מיליון דולר, גידול של 4.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 

על פי הדוחף, העלייה בהכנסות נובעת בעיקר בגידול בכמות הסחורה שנמכרה ברוב אזורי הפעילות של החברה, במיוחד באמריקה הלטינית ובאסיה. מכירות מכתשים אגן באמריקה הלטינית הסתכמו ברבעון הראשון ב-128.3 מיליון דולר, גידול של 19.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. באסיה הסתכמו מכירות החברה ב-175.2 מיליון דולר, עלייה של 6%. 

תזרים המזומנים של החברה ברבעון הראשון של 2013 הסתכם בתזרים שלילי של ‏156.7‏ מיליון דולר לעומת תזרים שוטף שלילי בסך של ‏124.0‏ מיליון ברבעון המקביל אשתקד. מכתשים מסבירה את השינוי בתזרים השוטף בעיקר מהפרשי עיתוי בהון החוזר אשר צפויים להתהפך במהלך השנה.

מנכ"ל החברה ארז ויגודמן | צילום: סיון פרג'

לאחר פרסום הדוח אמר יו"ר מכתשים אגן יאנג שיאנגשין: "מנקודת מבט אסטרטגית, אנו ממשיכים להתמקד בבניית פלטפורמה עסקית שתאפשר למכתשים אגן להוביל בשוק הגנת הצומח הסיני הצומח במהירות. בינתיים, אנו מרוצים מאוד מההתקדמות והשיפור של מכתשים אגן בכל היבטי הפעילות שלה".

נשיא ומנכ"ל החברה ארז ויגודמן הוסיף: ""תוצאות הרבעון הראשון מעידות על המשך ההתקדמות שלנו, במיוחד בתחומים של שרשרת האספקה הגלובלית, פיתוח והשקת מוצרים חדשים, בידול סל המוצרים וביסוס יכולות השיווק הגלובלי שלנו".

חברת מכתשים אגן מתמחה במוצרים להגנת הצמח. 60% מהחברה שייכים לחברה הסינית כימצ'יינה והשאר בבעלות כור מבית אי.די.בי אחזקות של נוחי דנקנר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן