קולקציית הבשמים La Collection Privée בגודל מיוחד לנסיעות. צילום: Dior
קולקציית הבשמים La Collection Privée בגודל מיוחד לנסיעות. צילום: Dior

דיור משיקים קולקציית בשמים יוקרתית בגודל מיוחד לנסיעות

לחופשה הבאה שלכם: בית האופנה הצרפתי חשף קולקציה מיוחדת לנסיעות שכוללת אריזת 3 בקבוקי בושם בגודל מיוחד, מניחוחות La Collection Privée. להשלמת החוויה - מיכל נסיעה ייחודי עשוי פלדה ועטוף בעור משובח

קולקציית הבשמים החדשה של דיור, בגודל מיוחד לנסיעה, היא בדיוק מה שאנחנו מצפים מבית האופנה הנחשב להשיק עם חזרתה של עונת הנסיעות. הרי חווית הניחוח עצמו מהווה רק חלק אחד ממעגל הקסמים שהבושם ממלא עבורנו: אריזה, חווית שימוש, אגנ'דת קיימות ועוד.

בזמן שאתם אורזים בושם בגודל מלא, או דוגמית שמספיקה לשימוש אחד, בדיור מציעים לכם לשדרג את החוויה לרמה הגבוהה ביותר עם La Collection Privée – שישה ניחוחות מקולקציית בשמי היוקרה של המותג, כל אחד בצבע אחר. יחד הם מבטאים את אהבתו של כריסטיאן דיור לצבעים, למשמעותם ולהשפעתם.

הסיפורים האייקונים של בית האופנה סביב צבעים כוללים את הצבע האפור – צבע הכתובת האייקונית הראשונה – 30 Montaigne; אדום – צבע התשוקה, סמל אלגנטיות השיק הצרפתי; צהוב – צבע השמש והנעורים; ורוד – צבע האושר והחיים; סגול – מלך הצבעים שכריסטיאן דיור אהב במיוחד וירוק-כחול – צבע הטבע והאביב.

אריזת המילוי כוללת שלושה בקבוקים של 15 מ"ל כל אחד, וניתן לבחור מבין היצע ניחוחות מגוון: OUD ISPAHAN – GRIS DIOR – AMBRE NUIT – BOIS D’ARGENT – PURPLE OUD – LUCKY – ROSE KABUKI – LA COLLE NOIRE – JASMIN DES ANGES – SAKURA – ROUGE TRAFALGAR.
במותג מציעים גם מיכל נסיעה יוקרתי עשוי פלדה ועטוף עור משובח.

מחיר אריזת המילוי: 600 ש"ח; מחיר מיכל נסיעות מעור: 417 ש"ח.
ניתן להשיג בבוטיקים של דיור בקניון TLV, בממילא ירושלים, ובאתר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן