דירוג פורבס: הנשים המרוויחות ביותר בעולם הבידור

הכוח הנשי הפך כבר מזמן לחלק משמעותי מאוד בעסקי הבידור. דירוג הנשים המרוויחות בעולם הבידור של מגזין פורבס מהווה אינדיקטור להצלחה המסחררת של המין הנשי בתעשייה ברחבי העולם. גם השנה תופסות כוכבות הטלויזיה והמוסיקה את רוב המקומות בעשירייה הראשונה, אולם בצמרת ניתן למצוא גם כמה הפתעות. 

אופרה ווינפרי. ראשונה | צילום: רויטרס

את המקום הראשון ברשימה השנה תופסת שוב מלכת הטלויזיה האמריקאית אופרה ווינפרי. למרות שתוכנית האירוח של ווינפרי ירדה מהאוויר לפני למעלה משנה, אשת התקשורת הרוויחה השנה שכר עתק של 290 מיליון דולר. אולם כעת, כשווינפרי כבר לא נחשבת לשליטה הבלתי מעורערת של שידורי הבוקר בארה"ב נראה כי מקומה בצמרת כבר לא בטוח כפי שהיה בעבר. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

במקום השני, בהפרש של 200 מיליון דולר, נמצאת הזמרת ליידי גאגא עם רווח של 90 מיליון שקלים. השנה דורגה גאגא במקום הראשון ברשימת 100 הסלבריטאים המשפיעים ביותר בעולם. דירוג זה מושפע מההכנסות וממידת התהילה של הסלבריטאים. 

ליידי גאגא. מקום שני ברשימה | צילום: רויטרס

במקום השלישי בדירוג נמצאת כוכבת הריאליטי האמריקאית בת'אני פרנקל עם רווח של 55 מיליון דולר ובמקום הרביעי נמצאת הדוגמנית ג'יזל בונדשן, אשר הרוויחה השנה שכר של 45 מיליון דולר ודורגה כדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם. 

בונדשן חולקת את המקום הרביעי עם הקומיקאית ומנחת תוכנית האירוח האמריקאית אלן דג'נרס. בנוסף לפעילותה בתעשיית הבידור האמריקאית, דג'נרס היא גם שותפה בחברת מזון לבעלי חיים בשם האלו. בנוסף, דג'נרס פתחה השנה חברת תקליטים משלה בשם אלבנאלבן.

אלן דנג'רס. רביעית | צילום: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן