דירוג פורבס: חמש הנשים החזקות בעולם המדיה

הנשים החזקות במדיה משפיעות מדי יום על דעת הקהל וסדר היום הציבורי ברחבי העולם. מלבד מגישות חדשות ועיתונאיות, הדירוג השנתי של נשות המדיה החזקות של פורבס מכיל השנה גם את מי שמאיישות את דרגות הניהול הגבוהות ביותר בערוצי התקשורת השונים. 

ממשיכה להשפיע על מיליוני מעריצים בעולם, אופרה ווינפרי | צילום: רויטרס

האישה החזקה ביותר במדיה השנה היא ג'יל אברמסון, העורכת הראשית החדשה של עיתון הניו יורק טיימס. אברמסון היא האישה הראשונה בהנהלה הבכירה של העיתון, אשר אחראית על המהפכה הדיגיטלית שעבר גוף התקשורת בין ה-161 שנים, אותה הובילה העורכת בשנתה הראשונה בתפקיד. הגירסה האינטרנטית של הטיימס, אשר מוצעת לגולשים בתשלום, גייסה כבר כ-40 מיליון משתמשים משלמים הנהנים מהמדורה הדיגיטלית של העיתון מדי חודש. 

עיתונאית תחקירים שעשתה היסטוריה, דיאן סוייר | צילום: רויטרס

במקום השני בדירוג נמצאת אופרה ווינפרי. מלכת תוכניות האירוח שאמנם פרשה מהנחיית הטוק שואו המפורסמת שלה בתחילת השנה, אך חיזקה את שליטתה בטלויזיה האמריקאית על ידי התמקדות בניהול ערוץ הכבלים שלה OWN. בנוסף ווינפרי ממשיכה לתקשר עם מיליוני מעריציה ברחבי העולם באמצעות המגזין שלה "O", תוכנית רדיו ומגוון ערוצי המדיה החברתית שהיא מנהלת.

 
בלוג חדשות זוכה פוליצר, אריאנה האפינגטון | צילום: רויטרס

במקום השלישי נמצאת יושבת הראש של דיסני מדיה, אן סוויני המכהנת גם כנשיאת ערוץ הטלוויזיה דיסני-ABC.

אחריה ברשימה נמצאת העיתונאית האמריקאית הותיקה דיאן סוייר, מגישת מהדורת החדשות העולמית המרכזית של רשת ABC. סוייר הייתה האישה הראשונה שהנחתה את תוכנית התחקירים המפורסמת "60 דקות". 

את החמישייה הראשונה בדירוג סוגרת אריאנה האפינגטון, האישה שהקימה את בלוג החדשות "האפינגטון פוסט" אשר נמכר השנה לחברת AOL. הבלוג זכה השנה בפרס הפוליצר הראשון שלו עבור סדרת מאמרים שמסקרת את חייהם של חיילי ארה"ב שנפצעו בעת שירותם.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן