דירוג פורבס: שחקני הכדורגל המרוויחים ביותר בעולם

אחרי שנראה רץ ברחובות בוורלי הילס בתחתונים כחלק מפרסומת של H&M אולי קל יותר להבין איך דיוויד בקאהם הכניס לכיסו 44 מיליון דולר מלהיות פרזנטור למוצרים. מבחינת פרסום זו הייתה השנה הטובה ביותר שלו ובנוסף לשכרו ולבונוסים הוא מתברג במקום הראשון של דירוג פורבס עם 50.6 מיליון דולר.

המבקרים אוהבים להגיד שהקריירה של בקאהם נגמרה כבר. מבין הרשימה המכובדת שכר היסוד שלו מהקבוצה הוא הנמוך ביותר, הוא המבוגר ביותר (37) ובילה את 66 השנים האחרונות בליגה שעדיין מתפתחת לה בארצות הברית אך נראה כי אין להספיד אותו כל כך מהר.

אחרי שכבש 91 שערים בכל מסגרות בשנה שעברה, נתון ששבר את השיא הגדול של מולר בן ה -40, ואחרי שזכה בשחקן הטוב בעולם של פיפ"א – פעם רביעית ברציפות, קל כדי להבין למה ברצלונה חתמה עם מסי על הארכת חוזה עד 2018.המועדון ישלם לו 21.2 מיליון דולר בשנה כדי לגרום לו להמשיך חהצעיד את ברצלונה לשיאים חדשים. רבים אומרים שמסי, בן ה-25, עוד לא אמר את המילה האחרונה וזאת למרות שכבר הוכתר על ידי רבים לשחקן הגדול ביותר אי פעם.

עכשיו, אחרי שהמועדון הבטיח את ההכנסה שלו עד ל-2018, מסי צריך לחדור לשווקים חדשים בכדי להעלות בדירוג פורבס למקום הראשון. אדידס, כנראה מתכננים לעזור לו לעשות את זה ומתכננים לחדור עם השחקן לשוק האמריקני.

 

תמונות: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן