דנקנר: "לאף אחד אין חסינות מפני נפילה, כולל אותי"

"לאף אחד אין חסינות מפני נפילה, כולל אותי", אומר בעל השליטה באי.די.בי, נוחי דנקנר, בראיון נדיר ל"פיננשל טיימס". תחת הכותרת "נוחי דנקנר מתמודד עם סנטימנט אנטי-עסקי בישראל", מפורסם בעיתון ראיון נרחב עם איש העסקים מאת הכתב ג'ון ריד.

"אני חלש בפיננסים, אבל חזק ברוחי", אומר דנקנר בראיון. "אני נחוש לעבור את המצב הקשה ולייצב את מצבה של הקבוצה, לשלם את כל ההלוואות, בכל השכבות, ובכל החברות".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

דנקנר מונה שלושה אלמנטים שדחקו את אי.די.בי לצרות: הרפורמה בענף הסלולר בישראל, אשר פגעה ברווחיה של סלקום; משבר האשראי, שפגע במניות קרדיט סוויס; והמחאה החברתית, שהפנתה את דעת קהל נגד העשירים. הוא טוען כי הארגון מחדש של אי.די.בי אחזקות צפוי להסתיים בתוך שלושה חודשים. 


צילום: רויטרס

"יש היום בישראל טרנד נגד הקהילה העסקית", מתייחס דנקנר למחאות החברתיות האחרונות. "אני מאמין שזה יעבור, כי בלי עסקים לא תהיה כלכלה, לא תהיה צמיחה, ויהיו עוני ואנרכיה. אני חושב שאנשים מבינים את זה, ושאנחנו לא הולכים להפוך למדינה קומוניסטית".

עוד טוען דנקנר כי התקשורת בישראל מונעת מניגוד עניינים. הוא רמז כי אחד מכלי התקשורת רודף אותו באגרסיביות משום שהוא מהווה אגוז קשה לפיצוח. "למרבה הצער, קבוצת אי.די.בי ואני מותקפים באופן אישי בצורה צינית ושיטתית על ידי עיתון יומי מסוים שמונע על ידי אינטרסים כלכליים ואישיים," חתם דנקנר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן