האדם העשיר בעולם נכנס לספר השיאים של גינס – ולא בזכות הכסף

האדם העשיר בעולם, קרלוס סלים חילו, ממשיך להפתיע את העולם ולשמור את החברות שבשליטתו בחזית החדשנות הטכנולוגית. טלמקס, חברת הטלקום המקסיקנית בה שולט סלים, נכנסה לספר השיאים של גינס השבוע בשל היריד הדיגיטלי "אלדאה" (הכפר הדיגיטלי), אשר הוגדר כ"האירוע הדיגיטלי הכולל הגדול ביותר בעולם".

ב-15-26 במרץ הפכה זוקאלו, אחת הכיכרות המפורסמות ביותר במקסיקו, לזירת אינטרנט ומחשוב, שבה יותר מ-154 אלף איש השתמשו במחשבים ובסמארטפונים בחינם. יותר מ-5,000 עמדות מחשב הוצבו בכיכר והציעו קישור אינטרנט במהירות של 20 ג'יגה ביט (המהירות הממוצעת במקסיקו היא 3-30 מגה). תורים ארוכים של אנשים השתרכו לפני פתיחת הדלתות, מחכים לקבל גישה לאוהלי הענק של היריד הדיגיטלי, אשר זכה לתמיכתה של ממשלת מקסיקו. רבים מהם השתמשו במחשב בפעם הראשונה בחייהם.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: מתוך אתר החברה

יריד אלדאה דיגיטל היה סיפור הצלחה כה גדול, עד שהחברה המממנת אמריקה מוביל, האחזקה המשמעותית ביותר של סלים, האריכה אותו בשבוע.

אחרי שקיבלו את אישור הכניסה לספר השיאים של גינס, ציין מנכ"ל טלמקס ואחיינו של סלים, הקטור סלים, את החשיבות בהמשך החינוך הדיגיטלי לכל האוכלוסייה המקסיקנית.

על פי נתוני החברה, 54% מהמשתתפים בכנס היו גברים ו-46% נשים. 12% היו ילדים ו-7% אזרחים ותיקים.

ב-2010 נכנסה מקסיקו לספר השיאים של גינס בזכות האנצ'ילדה (מאפה מקסיקני) הארוך (70 מטר), הכבד (1416 ק"ג), והעבה ביותר בעולם (28 ס"מ). אולם זו הפעם הראשונה שמקסיסקו שברה את השיא בתחום טכנולוגי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן