האופוריה הסתיימה מהר: בורסות וול סטריט נסגרו בירידות

יום המסחר הראשון בשבוע בבורסות וול סטריט נפתח בעליות קלות על רקע אישור שרי האוצר של גוש היורו להעניק לספרד חבילת חילוץ בשווי 100 מיליארד יורו, אשר דחף את בורסות אירופה לעליות שערים חדות, והקפיץ את בורסת מדריד. עם זאת, בסוף יום המסחר, סגרה וול סטריט בירידות. עיקר העניין באירופה התרכז ביוון בגלל הבחירות שיתקיימו בה בשבוע הבא, ועשויות לסמן את דרכה של המדינה אל מחוץ לגוש היורו.

בעקבות הירידות שאפיינו את המסחר באירופה, גם המדדים המובילים בוול סטריט סיימו באדום. מדד S&P 500 נחלש ב-1.3%, מדד הנאסד"'ק ירד ב-1.7%, ומדד הדאו ג'ונס איבד 1.2% מערכו.

היום פורסמו נתונים המראים גם כי כלכלות הודו וסין נמצאות בהאטה. על פי דו"ח שפרסם היום ה-OECD, האינדיקטור הכלכלי המשולב לכלכלת סין, אשר בוחן את הצמיחה במדינה, ירד במאי מ-99.4 ל-99.1 – ירידה נוספת מן הממוצע ארוך הטווח של המדד, שעמד על 100.

במרכז המסחר היום עמדה מניית ענקית המחשבים אפל, אשר פתחה היום את כנס המפתחים השנתי WWDC והציגה כמה חידושים למוצרים הקיימים שלה וכן מחשב מקבוק פרו חדש. בשנים האחרונות, בכל פעם שכנס כזה התקיים, נפלה מנייתה של אפל במקצת. כך קרה גם היום, כשבסיום יום המסחר ירדה מניית החברה בכ-1.6%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן