האם גם ללאס וגאס יהיה "דאון טאון"? מלון פאר חדש מפריח חיים באזור הצפוני של עיר החטאים

אם התמזל מזלכם ויצא לכם לנסוע ברחובות לאס וגאס לאחרונה, סביר להניח כי נתקלתם במתחמי בנייה ענקיים, הממוקמים ממש על סף הגבול הצפוני של השדרה המרכזית המפורסמת של העיר. אחד מהם הוא פרויקט הדגל החדש של רשת SLS – אשר מתיימר להתחרות עם מיטב בתי המלון הענקיים של "עיר החטאים" ולהפוך לאחד ממרכזי הבילוי וההימורים המובילים בעיר.

מתחם הענק החדש יכלול מלון יוקרה ובו לא פחות מ-1,600 חדרים, מתחם קזינו יוקרתי במיוחד, מסעדת יוקרה של השף חוזה אנדרס, מתחמי הופעות, סניף מקומי של אחד ממועדוני הלילה היוקרתיים ביותר בלוס אנג'לס, מרכזי קניות ועוד מגוון רב של פעילויות. המתחם יהיה הנכס הרביעי של הרשת על אדמת ארה"ב (לאחר ניו-יורק, פלורידה ולוס אנג'לס) – ומתוכנן להיות "היהלום שבכתר" שבמלונות הרשת.

יתחרה עם מלונות הענק המסורתיים. SLS לאס וגאס | מתוך אתר החברה

לאחרונה הודיעה הרשת כי מתחם הענק יפתח בחודש ספטמבר השנה – בפתיחה שתהיה, כנראה, המרשימה והמשמעותית ביותר בלאס וגאס, לפחות מאז נפתח מלון Nobu הסופר-יוקרתי לפני כשנה. ההבדל המרכזי בין השניים הוא כי Nobu הוא מלון בוטיק קטן ומפנק במיוחד – ואילו SLS לאס וגאס הוא מלון ענק המשופע באטרקציות ופעילויות, אשר מציבים אותו כאתר נופש עצמאי לכל דבר ועניין. כמו עיר נופש קטנה, מרוכזת במתחם בנוי אחד.

מתחם הענק הזה נבנה על חורבותיו של מלון ותיק יותר, ה"סהרה" – אך אל תצפו לזהות את המבנה הישן, לאחר השיפוץ המאסיבי אשר עלה כ-415 מיליון דולר. אמנם האזור הצפוני של שדרת המלונות בלאס וגאס נחשב באופן מסורתי לאזור חסר מזל עבור המלונות ומתחמי ההימורים אשר הוקמו בו – אך כעת, לראשונה זה הרבה שנים, צומחת תקווה מחודשת באזור הצפוני כשמתחם SLS לאס וגאס, ביחד עם כמה פרויקטים מסקרנים נוספים, מקווים להפיך רוח חדשה באזור וליצור גם בלאס וגאס "דאון טאון" אמיתי. אך לצד כמה מוזיאונים, מתחמי בילוי ומלונות בוטיק קטנים – הדבר אשר חסר במיוחד בכדי להשלים את הקמתה של "דאון טאון לאס וגאס" הוא מלון ענק.

כעת, הפרויקט המסקרן צפוי לתת את התנופה הדרושה להפחת חיים באזור הצפוני של העיר. פרויקט ענק נוסף אשר נבנה באזור צפוי לסייע לכך – Resorts World אשר בו הושקעו מעל 4 מיליארד דולר וצפוי להתחרות על תואר המלון הגדול ביותר – לא רק בלאס וגאס, אלא בארה"ב כולה – עם למעלה מ-6000 חדרים, וצפוי להיפתח בשנה הבאה.

גם לה יהיה "דאון טאון"? לאס וגאס | צילום: shutterstock

פתיחתו של ה-SLS תהיה, כאמור, הגדולה ביותר בלאס וגאס השנה, אך כלל לא מדובר בפתיחת המלון היחידה. תנופת הבנייה בעיר הבילויים המדברית נמצאת בעיצומה, כשמיליוני דולרים נשפכים על הקמת פרויקטים חדשים בכל מטר פנוי בעיר. כך, לדוגמא, רשת Caesars פתחה השנה את מלון הבוטיק The Cromwell לאחר השקעה של 200 מיליון דולר. אמנם מדובר במלון מזערי במונחים של "עיר החטאים" (200 חדרים בלבד), אך המתחם המושקע כולל סניף של מסעדת יוקרה מיוחדת ומועדון לילה החולש על פני 65,000 מ"ר (מתחם חיצוני + פנימי).

אז האם לאס וגאס תצטרף לשורת ערים מובילות אחרות ותתהדר גם היא ב"דאון טאון" פורח? אם לשפוט על פי קצב הבנייה באזור, בהחלט נראה שכן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן