האם השחקנית הסקסית בעולם תהפוך לדבר הבא בהוליווד?

הקריירה של השחקנית מילה קוניס מתקדמת בצורה יפה. השחקנית בת ה-29, אשר החלה את דרכה על המסך בסדרה "מופע שנות ה-70", התברגה לרשימת השחקניות המבוקשות ביותר הודות לסרטים כמו "ברבור שחור", ו-"טד". כעת, היא גם נבחרה לאישה הסקסית ביותר בעולם על ידי המגזין Esquire.

הרווח המיידי מהפרס יהיה שפע של הופעות בתקשורת בשבועות הקרובים. תמונות הכמעט-עירום של הכוכבת תסייענה ללא ספק למגזין למכור עותקים רבים ולמשוך תשומת לב רבה באינטרנט. אבל האם באמת זקוקה קוניס לסוג זה של תשומת לב?

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

קוניס הוא ללא ספק יפה, אולם בנתה את הקריירה על יותר מאשר המראה החיצוני שלה. קוניס היא באמת ובתמים אישה מצחיקה: לא היתה לה בעיה לדובב את דמותה של מג בסדרה "איש משפחה" – דמות שרבות דובר כמה מכוערת היא – לשחק בקומדיות כמו Forgetting Sarah Marshall ולהופיע בסרטי פעולה. היא תמיד הצטיירה כחכמה וכבעלת ביטחון עצמי.

מילה קוניס. גם יפה, גם אופה | צילום: רויטרס

אז נכון, יש גם את ברבור שחור. כן, הסרט כלל כמה סצנות סקס עסיסיות, אבל זה היה בהחלט בשם האמנות, והסרט (שגרף 330 מיליון דולרים למרות שהופק בתקציב של 13 מיליון דולרים בלבד) נתן לקוניס הזדמנות להראות שהיא יכולה באמת לשחק.

זוכות אחרות בדירוג נחלו הצלחה מעורבת לאחר הפרס. אנג'לינה ג'ולי הייתה לראשונה שזכתה בפרס בשנת 2004, ומשם המשיכה והפכה להיות אחת מהנשים המצליחות ביותר בהוליווד. גם הזוכה בשנה שעברה, ריהאנה, עשתה זכתה לעצמה שירות גדול. היא נכנסה לראשונה לדירוג 100 הסלבריטי'ז של פורבס, כשזכתה במקום הרביעי עם רווחים של 53 מיליון דולרים.

הזוכות האחרות הצליחו פחות מבחינה כלכלית: לשחקניות כמו ג'סיקה בייל, סקרלט ג'והנסון וקייט בקינסייל יש קריירה יפה, אולם הן אינן בדיוק השחקניות המבוקשות ביותר על המסך נכון להיום. על מינקה קלי, שנבחרה לאישה הסקסית ביותר לשנת 2010, בקושי שמענו לאחרונה.

לקוניס סיכוי טוב יותר ללכת בעקבותיה של ג'ולי מאשר בעקבות קלי. היא תופיע בגרסה עתירת התקציב של דיסני לקוסם מארץ עוץ, כאחת משלוש מכשפות שפוגש הקוסם. הסרט ייצא לאקרנים בחודש מרץ. אם יהפוך ללהיט, יהיה זה יהיה סימן נוסף שקוניס נמצאת בדרכה לכוכבות ולמשכורת גדולה יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן