הבורסה באחד העם ננעלה בירידות שערים; בבילון התחזקה ב-5%

יומו השני של שבוע המסחר בבורסה באחד העם נסגר בירידות שערים, על רקע שובו של המסחר בבורסות העולם והחלטת בנק ישראל להשאיר את ריבית חודש נובמבר ללא שינוי.

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.6%, כמו גם מדד ת"א 100. מדד הבנקים ירד ב-0.4%, מדד התקשורת נחלש ב-2%, ומדד הנדל"ן נסחר ללא שינוי. מדד הטכנולוגיה נחלש ב-0.5% ומדד הנפט והגז ירד אף הוא – ואיבד 0.6% מערכו. בגיזרת המניות העולות ניתן לציין את בבילון אשר זינקה היום ב-5%.

צילום: רויטרס

באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה חיובית: בורסת שנאי נסחרה ללא שינוי, בורסת טוקיו קפצה ב-2.2% ובורסת הונג קונג הוסיפה 0.5% לערכה. באירופה מתנהל נכון לשעה זו המסחר בירידות שערים: בורסת לונדון נחלשת ב-0.1%, בורסת פרנקפורט רושמת ירידה של 0.3% ובורסת פאריס מפחיתה 0.7% מערכה.

 "שבוע מסחר עמוס במיוחד צפוי לנו", אמרו הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל, "עם שלל דוחות רווח של חברות ענק, יומן כלכלי גדוש, ומעל לכול, ישיבת המדיניות של הבנק הפדרלי, שעשויה לעצב את ציפיות השוק וכיוון הנכסים בתקופה הקרובה. סביר להניח שהבנק יחזור על הרטוריקה הקבועה המתנה כל שינוי במדיניות בשיפור כלכלי, מה שיתמוך בהערכה הרווחת כי הצמצום נדחה לפחות עד המחצית הראשונה של 2014".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן