הבורסה בוול סטריט ננעלה בירידות: מנית אפל נחלשה ב-1.4%

המסחר בוול סטריט התנהל בירידות שערים וזאת לאחר העליות שנרשמו אתמול, ועל רקע פרסום מספר נתוני מאקרו היום. בורסות אירופה נסחרות בעליות ובורסת טוקיו ננעלה היום במגמה חיובית לאחר הקריסה אתמול.

מדד הדאו ג'ונס ירד ה-0.7%, מדד הנאסד"ק השיל 0.6% ומדד ה-S&P 500 ירד ב-0.6%.

נתון מדד המחירים ליצרן בארה"ב התפרסם והצביע על עליה של 0.5% בחודש מאי, העלייה הראשונה מזה שלושה חודשים, ומעל לצפי, שעמד על עלייה של 0.1%. זאת, לאור מחירים גבוהים יותר של דלק וביצים. עוד התפרסמו היום נתוני התפוקה התעשייתית, אשר הצביעו על יציבות בחודש מאי וזאת אל מול צפי לעלייה של 0.2% במדד.

מנהיגי מדינות ה-G8 צפויים לקיים בשבוע הבא סיעור מוחות לגבי תפקידם של הבנקים המרכזיים ביבשת ומדיניותם המוניטרית בפסגה שתערך בצפון אירלנד – כך אמר היום לרויטרס מקור גרמני. "לגיטימי שישנן דעות שונות לגבי תפקידם של הבנקים המרכזיים ומדיניותם המוניטרית ברחבי העולם", אמר הפקיד הגרמני. הקלה על המדיניות המוניטרית כך שתהיה רופפת יותר יכולה להוות חלק מהדיונים", אמר הפקיד.

במהלך הפסגה תיפגש קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל עם ראש הממשלה היפני, שינזו אבה. הדברים מגיעים על רקע החשש כי הבנק הפדרלי המרכזי של ארה"ב עלול לסגת מתכנית רכישת האג"ח והמשפט שמתקיים בגרמניה בנושא חוקיות תכנית החילוץ המיועדת למדינות המוכות.

אתמול ננעל יום המסחר בוול סטריט בעליות בולטות על רקע נתוני מאקרו טובים. המכירות הקמעונאיות לחודש מאי עלו ב-0.6%, לעומת עלייה של 0.1% בלבד באפריל ונתוני התביעות החדשות לדמי אבטלה לשבוע החולף אשר ירד מ-346 אלף ל-334 אלף.

המסחר בבורסות אירופה שהחל הבוקר בעליות על רקע שינוי המגמה בבורסות ארה"ב ואסיה בחצי היממה האחרונה התמתן הצהריים ונסחר כעת בעליות מתונות יותר.

בורסת לונדון נסחרת בעליה של 0.2%, בורסת פרנקפורט רושמת עלייה של 0.5%, ובורסת פאריס מוסיפה 0.2% לערכה.

המסחר בבורסות אסיה, שאתמול ננעל בירידות חדות על רקע הורדת תחזית הצמיחה על ידי הבנק העולמי, המשיך היום לשמור על חוסר יציבות, וננעל בעליות. הין נסחר הבוקר ברמה של 94.95 דולר אמריקאי, ירידה של 0.1% לעומת אתמול.

בורסת טוקיו שהובילה אתמול את הירידות החדות ביבשת, צללה ב-6.3% והשלימה צניחה של 20% בשלושה שבועות – קפצה הבוקר ב-1.9%. שנחאי, שאיבדה 3%, רשמה עלייה של 0.6% ובורסת הונג קונג, שנפלה אתמול ב-2.1%, התחזקה ב-0.7%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן