הבורסה בתל אביב נסגרה בעליות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות על רקע פתיחה חיובית בוול סטריט. אתמול רשמו המדדים בוול סטריט ירידות שערים חדות שנרשמו אמש בוול סטריט בשל המשך צניחת מחירי הנפט. במט"ח 24 אמרו הבוקר כי "למרות הירידה החדה אתמול אנחנו עדיין בדעה ולפיה מחיר החבית נכנס למצב של מכירות יתר, דינאמיקה המעלה את הסיכויים לתחילתו של תיקון טכני עולה בקרוב".

עוד ברקע המסחר ההתרחשויות הפוליטיות בישראל לקראת הבחירות שיערכו בחודש מרץ. אתמול הודיעו ציפי לבני ובוז'י הרצוג על איחוד בין מפלגותיהם וריצה משותפת לכנסת כאשר אם ירכיבו את הממשלה, כל אחד מהם יכהן בראשה כשנתיים. אתמול גם הצליח ראש הממשלה נתניהו להעביר את הצעתו להקדמת הפריימריז בליכוד ובחירת יושב הראש וכן את האפשרות לשריין מקומות ברשימת המפלגה לכנסת.


הבורסה בתל אביב

מדד ת"א 25 על ב-0.5%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.3% ומדד הבנקים עלה ב-0.4%. מדד התקשורת זינק ב-1.5%, מדד הנדל"ן נסגר ללא שינוי ומדד הנפט והגז איבד 0.5% מערכו.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל התייחסו היום לתיקון שעובר הדולר-שקל בימים האחרונים: "הטריגר לתיקון החד קשור יותר למגמה של הדולר בעולם ולא למצבו הירוד של השקל. על רקע צניחת מחיר הנפט לשפל של 5 שנים, רמת החשש והסיכון בשוק הגלובלי מאוד גבוהה כרגע, והדבר פוגע מאוד בדולר, שנסחר בירידה לכל אורך שבוע המסחר".

"רמת 3.90 היא כרגע רמת המפתח עבור המשך התיקון. המגמה של הדולר-שקל בתחזית ל-2015 היא עולה, וייתכן שיהיו סוחרים שינצלו את הירידה הנוכחית כדי להתמקם במחיר אטרקטיבי לקראת ההמשך הצפוי של העלייה. מנגד, אם נראה ירידה מתחת ל-3.9 הדבר יאיץ בעוד סוחרי לונג לממש ואנחנו נראה האצה כלפי מטה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן