הבורסה ננעלה ביציבות; לייבפרסון צללה ב-7.6%

הבורסה בתל-אביב ננעלה ביציבות, זאת לאחר שאמש נסגר המסחר גם באחד העם וגם בוול סטריט, במגמה מעורבת.

מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי, מדד ת"א 100 ירד ב-0.1%, מדד הנדל"ן עלה ב-0.1%, ומדד הבנקים איבד 0.2% מערכו. מדד התקשורת עלה ב-0.5% ומדד הנפט והגז נחלש ב-0.2%.

צילום: אהוד כוהנים

מניית טאואר עלתה בכ-4%, לאחר שדווח בתקשורת ההודית אתמול,כי הקבינט אישר את הקמתם של שני מפעלי שבבים של החברה. טאואר עצמה ממתינה עדיין למכתב אישור רשמי.

לעומתה, מניית לייבפרסון צללת ב-7.6% לאחר שדיווחה הלילה על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2013 והציגה הכנסות של 46.9 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 42.5 מיליון דולר אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-3.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 3.07 מיליון דולר בתקופה המקבילה לפני שנה.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "הדולר-שקל התייצב ביממה האחרונה והצליח להחזיק מעמד מעל רמת התמיכה של 3.515, מה שעשוי להוות איתות מעודד עבור השורים בהמשך הדרך. בעולם, הדולר המשיך לצבור כוח ביממה האחרונה, במקביל לעלייה בתשואות על אג"ח של ממשלת ארה"ב, וזאת בהמשך לאפקט של עדותה של ילן וההסכם על העלאת תקרת החוב, שני אירועים שחיזקו את האמון בשוק. מנגד, שבירה מתחת ל-3.50 עשויה להטות את הכף כלפי מטה ולאיים שוב על אזורי השפל האחרונים". חלקה השני של עדותה של ילן, שהייתה מתוכננת להיום, נדחתה, כאמור, בשל תנאי מזג האוויר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן