הבורסה ננעלה במגמה שלילית: אלוט נפלה ב-8.7%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל בירידות קלות על רקע המגמה השלילית בשוקי ארה"ב אתמול והיום. מניית קבוצת דלק ריכזה עניין לאחר שאתמול הודיעה החברה על הצעת רכש בהיקף 1.3 מיליארד דולר שהציגה לבעלי מניות דלק אנרגיה שבשליטתה. מניית קבוצת דלק ירדה ב-1.4% בסיום המסחר.

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.2%, מדד ת"א 100 רשם ירידה של 0.3%, ומדד הבנקים נסחר בעלייה קלה של 0.1%. 

באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת: בורסת שנחאי עלתה ב-0.5%, בורסת טוקיו התחזקה ב-1%, בורסת סיאול נחלשה ב-0.5% ובורסת הונג רשמה ירידה של 1.3%.

חברת התקשורת אלוט פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון החולף עם תוצאות משמעותית מתחת לצפי; הכנסות של 21 מיליון דולר בלבד, לעומת תחזית להכנסות של 26.3 מיליון דולר, ורווח למניה בהפסד של 0.03 דולר לעומת צפי לרווח חיובי של 0.06 דולר. "כפי שציינו בעבר, תוצאות החברה בטווח הנראה לעין תלויות במימוש ובתזמון של פרויקטים", אומר דוב רוזנברג, אנליסט כלל פיננסים ברוקראז', "וכשאלה נדחים, או הכרה בהכנסות של חוזה מסוים נדחית, התוצאות עלולות לאכזב, כפי שקרה הרבעון. אנו צופים ירידה במחיר המניה לאור תוצאות הרבעון". מניית החברה נפלה ב-8.7%.

קבוצת דלק פנתה אמש לבעלי המניות של דלק אנרגיה שבשליטתה (בשיעור של 86.67%) לרכוש מהם בהצעת רכש מלאה 685,804 מניות המהוות כ-13.33% מזכויות ההצבעה ומהון המניות המונפק והנפרע של החברה. עלות הצעת הרכש – כ-1.3 מיליארד דולר.

צילום: IngImages ASAP

ההצעה מתבססת על שערי המניה ויחידות ההשתתפות מיום חמישי האחרון – 1,900 שקל לכל מניית דלק אנרגיה, 2.698 שקל לכל יחידת השתתפות אבנר ו-15.66 שקל לכל יחידת השתתפות דלק קידוחים. ההצעה כפופה להיענות של 95% מכלל מחזיקי המניות. בעקבות הודעת דלק פרסמו שותפויות דלק אנרגיה, אבנר ודלק קידוחים תשקיף מדף, בו נכתב כי הן בוחנות אפשרויות לייצא גז טבעי לירדן, מצרים, טורקיה והרשות הפלסטינית. מניית החברה נחלשת כעת ב-1.1%. 

קומפיוג'ן נחלשה היום ב-2.4% לאחר שאתמול זינקה ב-40.6% בעקבות חתימת הסכם רישוי ושיתוף פעולה עם חברת Bayer HealthCare (באייר) הגרמנית, עבור מחקר, פיתוח ומסחור של תרופות לסרטן. התרופות מבוססות על נוגדנים כנגד שני חלבונים חדשים שהתגלו על ידי קומפיוג'ן, המווסתים את מערכת החיסון. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן