הבורסה ננעלה בעליות קלות; מזרחי-טפחות עלתה ב-2.7%

המסחר בבורסה באחד העם מתנהל היום בעליות שערים קלות למרות המגמה שלילית בה ננעלה אמש וול סטריט. בניו יורק רשמו אתמול המדדים המרכזיים ירידות חדות על רקע המשך המתח הגיאופוליטי הן במזרח אירופה והן בעיראק.

בתל אביב היום עלה מדד ת"א 25 ב-0.1%, מדד ת"א 100 ננעל סביב רמת הפתיחה ומדד הבנקים התחזק ב-0.8%. מדד התקשורת עלה ב-0.1%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.1% ומדד הנפט והגז ירד ב-0.4%.


צילום: אהוד כהנים

פרטנר רשמה ברבעון החולף זינוק של 130% ברווח הנקי שהסתכם ב-46 מיליון שקל. זאת לצד ירידה של 4% בהכנסות שהסתכמו ב-1.09 מיליארד שקל וירידה של 22 אלף במספר מנויי הסלולר. מניית פרטנר עלתה ב-1.7%. 

בנק מזרחי-טפחות רשם עליה של 23% ברווח הנקי שהסתכם ב-302 מיליון שקל. ההכנסות נותרו ללא שינוי מהרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-921 מיליון שקל. מניית הבנק עלתה ב-2.7%.

ב-FXCM ישראל אמרו הבוקר כי "תמיד כאשר השוק מתהפך, לפתע המשקיעים מייחסים חשיבות לדברים שעד עתה הם נטו להתעלם מהם במפגיע – ההאטה בצמיחה של המשק הישראלי, ההשלכות הכלכליות של המערכה הצבאית בעזה, הורדות הריבית של בנק ישראל, וחוזקו של הדולר בעולם. לפתע כל הגורמים האלה מהווים תמריץ למכור את השקל. כפי שבחודשים האחרונים השקל הפגין עוצמה גם בהשוואה למטבעות מרכזיים אחרים בעולם, כעת השקל מפגין חולשה לעומתם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן