הדולר ירד ב-0.1% – היציג 3.646 שקלים: "עונת הדוחות תכתיב את הכיוון"

אחרי יומיים תנודתיים, הדולר נחלש היום מעט אל מול השקל, ושערו היציג נקבע על 3.646 שקלים – ירידה של 0.1%.. היורו נחלש ב-0.5% והיציג נקבע על של 4.674 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM התייחסו הבוקר לירידה של שער הדולר היציג אתמול חזרה לרמה של 3.65 שקלים לאחר שכבר עמד על 3.661 שקלים. "הדולר-שקל לא הצליח להחזיק מעמד מעל 3.65, ובינתיים נראה שהפריצה מעל רמה זו הייתה פריצת שווא. הדולר נחלש בעיקר בשל אהבת הסיכון ששוב פושה בשוק הגלובלי וגורמת למשקיעים להעדיף את המטבעות בעלי התשואה הגבוהה יותר".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"מרשים לראות שלמרות השינוי הצפוי במדיניות הבנק הפדרלי, השוק שוב לא רחוק מרמות השיא. ה-S&P 500 רחוק רק 35 נקודות מהשיא של מאי", נכתב בסקירה. "טיפוס מעל השיא הזה יהווה שבירה של מחסום פסיכולוגי והוכחה כי השוק יכול להמשיך לנוע מעלה גם ללא התמיכה של ההרחבה הכמותית. אין ספק שעונת דוחות הרווח תכתיב את כיוון המסחר בשבועות הקרובים, גם בשוק המט"ח. אופטימיות בשוק צפויה להביא להחלשת הדולר בעולם, וגם למול השקל".


צילום: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן