הדרימליינר לא ממריא: 180 טיסות נוספות בוטלו ל-787 של בואינג

הצרות לא מסתיימות לחברת בואינג: חברת ניפון איירווייס הודיעה היום על ביטול 151 טיסות מקומיות ו-26 טיסות בינלאומיות שהיו אמורות להמריא ב-28-23 בינואר במטוס הדרימליינר 787 שקורקע על ידי החברה בשל תקלה אפשרית בסוללה. הביטול מתווסף ל-72 טיסות שכבר בוטלו על ידי החברה בין ה-22-19 בינואר, וצפוי להשפיע על 21 אלף נוסעים.

ניפון, המחזיקה בצי שלה 17 מטוסי 787 – הכמות הגדולה ביותר בעולם – ציינה בהודעתה כי תודיע ביום חמישי הקרוב על תוכניותיה העתידיות בנוגע לביטול הטיסות. גם החברה המתחרה יפאן איירליינס החליטה היום לבטל ארבע טיסות בקו טוקיו-סן דייגו ב-28-27 בינואר, שמתווספות ל-8 טיסות שבוטלו עד כה על ידה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


מקורקע. הדרימליינר 787 | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר החליטה חברת ניפון על הקפאת כל הטיסות במטוס הדרימליינר בעקבות נחיתת חירום שביצע אחד המטוסים בשל תקלה במערכת הסוללות. בעקבות ההחלטה הודיעה גם רשות התעופה האמריקאית על הקפאת כל הטיסות במדינה במטוס העתיד של בואינג. זו הייתה הפעם הראשונה מזה 34 שנה שבה ה-FAA מוציאה דגם שלם של מטוסים משירות.

היום ביקרו בכירים של הרשויות בארה"ב וביפן במטה חברת GS בקיוטו, המייצרת את הסוללות עבור מטוס ה-787, וחיפשו הסברים אפשריים לנחיתת האונס שנאלץ המטוס לבצע בשבוע שעבר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן