ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בקופת חולים מאוחדת

אחרי בנק דיסקונט והבנק הבינלאומי מודיעה ההסתדרות כי הכריזה על סכסוך עבודה בקופת חולים "מאוחדת". סכסוך העבודה הוכרז לאחר שהנהלת קופת החולים הודיעה לוועד העובדים כי היא חוזרת בה מההסכמות אליהם הגיעו במשא ומתן שמתנהל מזה כשנתיים. 

על פי הסיכום בין ההנהלה לעובדי הקופה מנהלים הצדדים מגעים במטרה לחתום על הסכם עבודה קיבוצי. בהסתדרות מסבירים כי ההחלטה להכריז על סכסוך עבודה התקבלה בעקבות שינוי לרעה מצד ההנהלה במצב העובדים ובזכויותיהם ושינוי מבני חד צדדי של תחום רפואת השיניים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כמו כן טוענים בהסתדרות כי ההנהלה הודיעה שבמקביל למשא ומתן עם נציגות העובדים היא מתכננת לבצע באופן חד צדדי שינוי מבני וארגוני בקופת החולים.

עופר עיני, יו"ר ההסתדרות | צילום: מרק ישראל סלם

 יו"ר חטיבת מוסדות הבריאות בהסתדרות עדה קרמרסקי אמרה היום: "לא ייתכן שההנהלה רוצה לחזור שנתיים אחרונה ולסגת בה מההסכמות אליהם הגיעה איתנו. העובדים מרגישים חוסר ביטחון לאור הבעיות והשינוי של הנפשות הפועלות בהנהלת החברה"

יו"ר ועד עובדי מאוחדת, שלה ונטורה הוסיפה: "במשך שנתיים אנחנו מנהלים מו"מ אינטנסיבי למען עובדי הקופה. לא ייתכן שההנהלה מפסיקה באופן חד צדדי את ההסכמות אליה הגיעה איתנו עד כה".

מקופת חולים מאוחדת נמסר בתגובה: "אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מעבר ניהולי. מנכ"ל הקופה עזב אתמול והמנכ"ל החדש אמור להיכנס לתפקיד בקרוב. ההכרזה על הסכסוך הייתה לפני פיטורי המנכ"ל ואנחנו מקווים שהעובדים מבינים שכעת זה לא העיתוי המתאים לכך". 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן