הוט וגולן טלקום ראש בראש על חבילת השיחות ללא הגבלה

ענף הסלולר רושם היסטוריה היום, כשצמד טלטלות עזות  בדמות שתי מתחרות חדשות ושוברות-שוק פקדו אותו. בבוקר, הוכרזה רשמית השקת השירות החדש של גולן טלקום – חבילת שיחות ללא הגבלה ב-99 שקל בלבד; שעות ספורות לאחר מכן הודיעה חברת הוט כי חטיבת 'הוט מובייל' שלה משיקה שירות דומה – ב-89 שקל בלבד; בנוסף, ובניגוד לגולן טלקום, לחברה הסלולרית של הוט – למעשה, גילגול עסקי מחודש של 'מירס' – תהיינה גם עמדות מכירה בפרישה ארצית, וישווקו בה לא רק כרטיסי SIM אלא גם מכשירים סלולריים.

החבילה של גולן מציעה במסגרתה גם גלישה עד 2 ג'יגה, בעוד זו של הוט מציעה גלישה ללא הגבלה. שתי החבילות מציעות לא רק הודעות טקסט ללא הגבלה, אלא גם אפשרות רכישת SIM ללא כל התחייבות. החבילה של גולן כוללת גם שיחות חינם ל-29 יעדים בחו"ל. 

הוט מציעה לצד חבילה זו גם חבילה למשתמשים "קלים" של 10 אג' פר דקת שיחה, הודעת טקסט או מ"ב בודד בגלישה. להוט מובייל עדיין אין פריסה מלאה של אנטנות והיא עושה שימוש גם באנטנות של פלאפון לפי הסכם נדידה עליו חתמו החברות. קידומת החיוג של החברה תהיה 053.

מניותיהן של החברות הסלולריות שייאלצו עתה לתחרות קשה בהרבה, הגיבו בירידות בורסאיות בולטות: פרטנר צנחה ב- 4.8%, וסלקום ב-3.8%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן