הוט, יס, ובקרוב גם סלקום: חברת הסלולר נכנסת לשוק הטלוויזיה

חברת שירותי הסלולר סלקום הודיעה היום על החלטת דירקטוריון החברה להיכנס לתחום שידורי הטלוויזיה בישראל. מדובר בצעד אסטרטגי משמעותי ומסקרן במיוחד, במהלכו תצטרף החברה לשחקנים הוותיקים השולטים בזירה כיום, ובמיוחד חברת הכבלים הוט וחברת השידורים בלוויין יס.

שילוב חברות הסלולר בתחום הטלוויזיה נחשב כבר שנים למהלך צפוי, במיוחד על רקע מעבר הצופים מצריכת התכנים באמצעות מכשיר הטלוויזיה לצריכה מורכבת יותר ומבוססת רבות על מכשירי הסלולר. כבר כיום חברות השידור המובילות מציעות מגוון תכנים לשידור באמצעות מכשיר הסמארטפון והטאבלטים, וסביר להניח כי סלקום תכוון להשתלב במיוחד בתחומים אלו ובזירת התכנים לפי דרישה (שירותי VOD) ולא בשידורים רציפים של ערוצי שידור.

מנכ"ל החברה ניר שטרן | צילום: סיון פרג

"כניסה לשוק חדש ורווי, תצריך השקעות ותוספת הוצאות תפעוליות כדי לייצר הכנסות עתידיות" אמר היום מנכ"ל החברה, ניר שטרן. "פתרון ה – OTT TV של החברה יאפשר לנו להציע חלופה אטרקטיבית לשרותי הטלוויזיה המסורתיים בכבלים או בלוויין שמוצעים כיום". כעת נשאלת השאלה האם גם חברת פרטנר, אשר שמה הוזכר כבר לא פעם בהקשר של כניסה לתחום המסקרן, תכריז גם היא על מהלך דומה.

שר התקשרות גלעד ארדן הגיב גם הוא על המהלך: "אני מברך את חברת סלקום על החלטתה. המהלך יקדם את התחרות בתחום הטלויזיה הרב ערוצית בישראל, ויסייע להוזלת המחיר הגבוה אותו משלם כיום הצרכן הישראלי עבור שירותי טלויזיה. אנו נסייע ככל האפשר בעידוד ובקידום התחרות בתחום."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן