הוליווד בהלם: השחקן והקומיקאי רובין וויליאמס נמצא מת בביתו

הלם בהוליווד: השחקן והקומיקאי זוכה האוסקר רובין וויליאמס נמצא הלילה (בין שני לשלישי) מת בביתו בצפון קליפורניה בגיל 63, ככל הנראה כתוצאה מהתאבדות.

סיבת המוות עדיין תחת חקירה ונתיחה תבוצע במהלך היום, אך ממשרד השריף במחוז מארין נמסר כי החשד הוא שוויליאמס מת כתוצאה מחנק. רעייתו של כוכב הקולנוע הוציאה הודעה בה נאמר: "הבוקר איבדתי את בעלי ואת החבר הכי טוב שלי, והעולם איבד את אחד מהאמנים האהובים ביותר ומני האנוש היפים ביותר. אני שבורה".

לוויליאמס יש היסטוריה של התמכרוית לסמים ואלכוהול, ורק בקיץ האחרון נכנס למכון גמילה כדי שיסייע לו להישאר במסלול.נציגיו מסרו אז כי הוא לא השתמש בסמים או באלכהוול, אלא רצה לשמור על המחויבות שלו אחרי שעבד יותר מדי.


וויליאמס, מת בגיל 63 | צילום: רויטרס

מותו של וויליאמס, שזכה באוסקר בשנת 1997 על תפקידו ב"סיפורו של וויל האנטינג", זעזע את הוליווד, ושחקנים רבים התאבלו על מותו הפתאומי של אדם אותו כינו כבעל לב רחב. הקומיקאי סטיב מרטין צייץ: "אני לא יכול להיות יותר בהלם מהאובדן של וויליאמס – מענטש, כשרון ענק, קולגה ונשמה אמיתית.

וויליאמס נולד בשנת 1951 בשיקאגו וגדל בדטרויט. למרות כשרונו הקומי, הוא גם ידע לתת תצוגות בלתי נשכחות כשחקן דרמטי. במהלך הקריירה הוא היה מועמד ארבע פעמים לאוסקר. הוא החל את דרכו בתוכנית הטלוויזיה "מורק ומינדי", ומאז הופיע בשלל סרטם וסדרות. בין סרטיו המפורסמים: "בוקר טוב ויטנאם", "ללכת שבי אחריו", "פישר קינג", "גברת דאוטפייר", "כלוב הציפורים" וכאמור "סיפורו של וויל האנטינג".

וויליאמס גם זכה במהלך הקריירה בששה פרסי גלובוס הזהב, האחרון שבהם על מפעל חיים (פרס ססיל בי דה-מיל) והיה מועמד עוד שש פעמים. לאחרונה הוא כיכב גם על המסך הקטן ב"המטורפים" לצידה של שרה מישל גלר. לאחרונה הוא עבד על שלושה סרטים, שניים מהם היו אמורים לצאת עוד ב-2014, והשלישי בשנה הבאה. את הציוץ האחרון שלו בטוויטר הוא רשם ב-31 ביולי, אז איחל לבתו זלדה מזל טוב לרגל יום הולדתה ה-25.

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן