הורוביץ הודיע רשמית: אתמודד מול חולדאי על ראשות עיריית ת"א

חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ) הודיע היום (ב') רשמית על פתיחת הקמפיין שלו לראשות עיריית תל אביב. הורוביץ, שהחל לאחרונה קדנציה שנייה כחבר כנסת, יתמודד מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי, שנמצא בתפקיד כבר 15 שנים.

בנאום פתיחת הקמפיין שלו התייחס חבר הכנסת לשורת נושאים, ביניהם בעיית התחבורה הציבורית. "למה התחבורה בת"א תקועה? הפקקים, התאונות, הזיהום, הרעש. מה יהיה הסוף עם בעיית החנייה? זה לא חייב להיות כך, יש בת"א את האמצעים והיכולת ולי יש את הידע והניסיון לעשות כאן תחבורה אחרת", אמר.

הורוביץ, שכיהן בין היתר כיו"ר ועדת עובדים זרים בכנסת, דיבר גם על המצב הקשה בדרום העיר: "איך זה שבעיר חזקה כל כך כמו ת"א יש כזו הזנחה במקומות מסוימים כמו הדרום. מדוע לא מבצעים טיפול שורש במקומות כמו התחנה המרכזית הישנה? דרום ת"א לא צריכה להיות החצר האחורית של ת"א ומדינת ישראל. יש לאזור הזה פוטנציאל עצום, צריך להכניס את התושבים לעניינים".

ניצן הורוביץ | צילום: ארטיום דגל

"אני אקדם דיור בר השגה להשכרה ולקניה לצעירים ואתמוך בפרויקטים של דיור מוגן בעיר לבמבוגרים שצריכים בכבוד ובלי לפשוט את הרגל", אמר חבר הכנסת בנושא מצוקת הדיור. "זה המפתח לכל העניין והמסר שלי במסע הבחירות לעיריית ת"א – כבוד. לתת כבוד לאזרח, לשמוע אותו ולשתף אותו ולא להתייחס אליו רק כפרה חולבת של קנסות ומיסים. עיר היא אך ורק האנשים שחיים בה ופועלים בה. עיר נכונה היא עיר שיודעת לתת כמה שיותר חיים טובים לכמה שיותר אנשים שנמצאים בה".

"אני יודע ששליחות ציבורית היא לא רק סיסמאות, ולכן בחודשים הקרובים אציג תוכנית מסודרת לכל הסוגיות שאפרט במצע, כולל המקורות הכספיים", סיכם.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן