החבילה המשולבת של בזק: סלולר, אינטרנט וטלפון קווי ב-239 שקל

מתחרה חדש בתחום חבילות התקשורת המשולבות. לפרטנר ולסלקום, אשר השיקו לאחרונה חבילות הכוללות את תחומי הסלולר, הטלפון הביתי והאינטרנט, תתווסף בקרוב גם בזק. החברה תשווק חבילה בעלות 239 שקל בחודש, ותכלול חבילת שיחות, הודעות טקסט וגלישה ללא הגבלה ברשת פלאפון, יחד עם קו טלפון נייח במסלול הכולל 100 דקות, ובנוסף תשתית אינטרנט בקצב של 10 מגה.

כל לקוח של החברה יכול יהיה להזמין עד 5 קווים סלולריים במסגרת החבילה, כשעלות כל קו היא 99 שקל בחודש. בזק תבצע עבור הלקוח את ההזמנה של החבילה הסלולרית, כך שלמעשה לא יצטרך לפנות לחברה הבת פלאפון. לקוחות החבילה החדשה ימשיכו לקבל חשבון בגין השירותים הקוויים מבזק, ואילו פלאפון תספק ללקוח את החשבונית על שירותי הסלולר. תהיה זו הפעם הראשונה שבזק ופלאפון משתפות פעולה ומשווקות יחד חבילת שירותים.

"השילוב של שתי טכנולוגיות מובילות, זאת של בזק בתחום הקווי וזאת של פלאפון בצד הסלולרי, מבטיח שאיכות המוצר תהיה הטובה ביותר בשוק", הבטיח מנכ"ל בזק, אבי גבאי. "בזק ציפתה תקופה ארוכה מאד ליכולת להציע ללקוחותיה חבילות משולבות של כמה שירותי תקשורת, וזהו צעד חשוב בכיוון". "השקת החבילה החדשה מהווה מהלך פורץ דרך בענף הטלקום, שממנף את מובילותן של שתי החברות מקבוצת בזק", הוסיף מנכ"ל פלאפון, גיל שרון.

לאחרונה נפתח שוק הסלולר לתחרות כשלרשתות הוותיקות (פלאפון, סלקום ופרטנר) הצטרפו גולן טלקום, HOT מובייל (שמשתמשת ברשת של מירס), רמי לוי, יו-פון והום סלולר. בתחום החבילות המשפחתיות פעילות בינתיים רק סלקום המציעה 3 מנויי סלולר, טלפון ביתי, אינטרנט במהירות עשרה מגה ושיחות לחו"ל ב-349 ש"ח בחודש, ופרטנר המציעה תכנית עבור 3 בני משפחה וכוללת שיחות ללא הגבלה ליעדים נבחרים בארץ ובחו"ל, הודעות טקסט ללא הגבלה בארץ וחבילת גלישה בגודל ג'יגה במחיר של 270 שקל בחודש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן