החברה לישראל עלתה ב-2.3% – ועידן עופר הרוויח 208 מיליון שקל

עידן עופר הוא הווינר הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם. עלייה של 2.3% במניית החברה העניקה לעופר רווח יומי של 208 מיליון שקל והקנתה לו את המקום הראשון בדירוג היומי של פורבס.

שאול אלוביץ' תופס היום את המקום השני בדירוג עם רווח יומי של 103.8 מיליון שקל, לאחר שמניית בזק שבבעלותו התחזקה היום ב-2.7%. עוד בחמישיית הווינרים: דוד עזריאלי (86 מיליון שקל), עפרה שטראוס עם 75 מיליון שקל) ומיקי פדרמן (אלביט מערכות, 59 מיליון שקל). 

לדירוג המלא לחצו כאן

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

עידן עופר | צילום: סיון פרג'

בראש רשימת המפסידים היומית נמצא שלמה אליהו (מגדל), שהחברה שבבעלותו ירדה היום ב-1.5% והסבה לו נזק של 65 מיליון שקל. את המקום השני תופס אליעזר פישמן (כלכלית ירושלים), עם הפד יומי של כ-44 מיליון שקל בשל ירידה בסך 2.5% במניית החברה.

משלימים את החמישייה הסוגרת: שרי אריסון (פועלים) עם 42 מיליון שקל פחות מאשר אתמול, חיים כצמן (גזית גלוב) שאיבד היום 37 מיליון שקל מהונו ויאיר המבורגר (הראל השקעות) שסיים את יום המסחר בהפסד של 36 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן