היום הגדול של אתרי ההימורים: איך יקרא התינוק המלכותי?

הממלכה בטירוף: בית המלוכה הבריטי הודיע רשמית על לידת בנם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג' ולמעשה ירה את יריית הפתיחה להצפת אתרי ההימורים הבריטיים שמעמידים מגוון שמות לתינוק החדש כשבצמוד לכל שם יחס ההימור עליו.

אתר ההימורים הבריטי Ladbrokes דיווח שמאז שעות הבוקר רשם 50 אלף הימורים כאשר ההימור המוביל הוא השם גורג' (על שם מלך בריטניה – ג'ורג' השישי שנפטר ב-1952 והעביר את המלוכה לאליזבת השניה). ג'ורג' עומד נכון להבוקר ביחס של 1:5 באתרי ההימורים, כלומר על כל ליש"ט שמשקיע האזרח הבריטי הוא יוכל לקבל 5 ליש"ט אם אכן השם יהיה נכון. "מעבר לכסף, האזרחים רוצים להרגיש מעורבים", אומר דובר חברת Ladbrokes על היסטריית ההימורים.

אחרי ג'ורג' עומד השם ג'יימס עם יחס של 1:10, הנרי עם יחס של 1:14 ואילו לואיס עם יחס של 1:20.

אך עם שם או בלי שם, הרך הנולד קופץ היישר אל המקום השלישי בתור לכתר, אותו מחזיקה כעת הסבתא רבה שלו. לפניו ממתינים סבו הנסיך צ'ארלס וכמובן אביו וויליאם. וויליאם הוציא רק הודעה קצרה לאחר הלידה בה נאמר "אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר".


צילום: רויטרס

לפי ההודעה הרשמית התינוק נולד בשעה 16.24 (שעון לונדון) במשקל של 3.8 ק"ג והאב המאושר נכח בלידה. שמו של המלך העתידי של אנגליה עדיין לא נמסר. כינוי הרשמי של התינוק יהיה "הנסיך מקיימברידג'", והוא הראשון שיישא בתואר הזה. קהל רב זורם בשעות אלה אל הרחבה של נמצאת לפני ארמון בקינגהאם כדי לחגוג את החדשות.

במשפחת המלוכה תיכננו להוציא את ההודעה על הולדת התינוק בדרך המסורתית, בה מעבירים קודם איגרת למלכה ורק אז יוצאת ההודעה הרשמית לציבור. אבל עידן האינטרנט אילץ אותם לשנות את התוכניות ברגע האחרון, ולשחרר הודעה לעיתונות עוד טרם יציאת האיגרת מבית החולים.

מידלטון פונתה בשעות הבוקר לבית החולים ברכב פרטי, לאחר שקיבלה צירים באופן טבעי. הלידה הייתה צפויה להתרחש כבר לפני כעשרה ימים מה שרק הוסיף עוד לטירוף וההתרגשות סביב התינוק.

"הוד מעלתה ותינוקה במצב טוב והיא תישאר בבית החולים להשגחה במהלך הלילה", נמסר עוד בהודעה הרשמית. וויליאם לא ייצא עוד הלילה אל כלי התקשורת הממתינים מחוץ לבית החולים. האגף בו נולד התינוק החדש הוא אותו אגף בו ילדה גם הנסיכה דיאנה את וויליאם ואחיו הארי.

"המלכה, הדוכס מאדינבורו, הנסיך מווילס (צ'ארלס), הדוכסית מקורנוול (קמילה) והנסיך הארי ושאר בני המשפחה קיבלו את ההודעה והם מאושרים למשמע החדשות", נמסר עוד. הנסיך צ'ארלס הוסיף בהודעה משלו, "אני מאוד מאוד מאושר להיות סבא בפעם הראשונה. אמרו לי מספר רב של פעמים שלהיות סבא זו חוויה מיוחדת מאוד, ואני כבר לא יכול לחכות לפגוש את התינוק".

ראש ממשלת בריטיניה בירך הערב ואמר "אלו חדשות נפלאות ואני בטוח שאנשים בבריטניה ובכל רחבי חבר העמים הבריטי יחגגו ויאחלו טוב לזוג ולמשפחה. זה בעיקר רגע מאושר לזוג הנהדר הזה שמצרף למשפחתו בן קטן. המשפחה הזו נתנה לנו הרבה רגעים מאושרים בשנים האחרונות והם צריכים לדעת שכולם שמחים איתם".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן