הייתם משלמים 5,500 דולר על בקבוק תרופות ריק של אלביס?

מי ידע ש"המלך" אהב אבני חן? מתברר שאלביס פרסלי אסף אבנים, ולא רק. "הוא נתן כל כך הרבה דברים לאחרים, כך הם הגיעו לבית המכירות", אומר ג'יי גורדון, המארח כבר 25 שנים את מופע הדרכים "רק אלביס".

אתמול, יומיים לפני יום השנה ה-35 למותו של פרסלי, כמה מאבני החן, ופריטים רבים אחרים שהוא נתן (305 בסך הכל) הוצעו למכירה במלון בממפיס, טנסי, באמצעות בית המכירות הפומביות הריטג'. המכירה החלה לפני שבועיים וחצי, ועמוד התצוגה באינטרנט משך 130 אלף צפיות בתקופה הזו.

כל אחד יוכל למצוא במכירה פריט המתאים לו | צילום: רויטרס

במכירה יכל כל מעריץ למצוא פריט המתאים לו – חוזים מן הימים המוקדמים של פרסלי, כרטיס ספריה, כרזות ופוסטרים מהופעות שלו בהילטון לאס וגאס, תמונות שלא פורסמו, רובים ותגי משטרה אותם אסף.

האספנים תמיד מחפשים קשר לאלביס, "חתימה שמוכיחה שהוא אכן נגע במוצר", אומר ג'ים סטיל, מנהל בבית המכירות הפומביות. "לא רק שהוא נגע בדברים הללו, הוא גם לבש אותם".

אלביס אהב טבעות. גורדון טוען שהזמר ענד טבעת על כל אצבע. האופציה הנוצצת ביותר המוצעת במכירה היא טבעת מוזהבת משובצת ביהלום, ומוערכת ב-35 אלף דולר. "אלביס היה בעניין של 'בלינג' לפני שה'בלינג' היה קיים", אומר גורדון. "היה לו כובע ומעיל פרווה ארוך והיו לו אקדח או שניים בכיסים". אחד האקדחים, אגב, הוצע למכירה ב-9,000 דולר.

"אם הייתי הולך לקניות, הייתי קונה את אחד מהאקדחים ואחד ממקלטי הטלוויזיה", אומר גורדון. מסתבר שאלביס השתמש בטלוויזיה כמטרת אימון. אם מקלט טלוויזיה לא עבד, או שהוא לא אהב מה שהיה מוקרן עליו, הוא פשוט ירה בו.

שאלתי את סטיל אחד מהפריטים רשם ביקוש מפתיע. "רק בקבוק תרופות ריק", הוא אומר. המחיר של הבקבוק, אגב, הוא 5,500 דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן