היעד הבא: הרפובליקה הדומיניקנית בטיסה ישירה

אחרי איי סיישל שהפכו להיות מהיעדים הנחשקים ביותר בארץ, הציגה אתמול (ב') "ספיריט הפקות בעולם" את היעד הטרופי הבא שלה – הרפובליקה הדומיניקנית. את הטיסות למדינה ששוכנת באיים הקריביים משיקה החברה יחד עם אל על, כאשר שתי טיסות ראשונות יצאו בסוכות.

החבילה משווקת במחיר של החל מ-2,990 דולר לשבוע ימים, על בסיס הכל כלול באחד מ-13 מלונות חמישה כוכבים אופציונליים. הקו החדש מספק לראשונה טיסה ישירה ליעד הטרופי, שעד כה לא ניתן היה להגיע אליו ללא עצירות. לדברי מנכ"לית החברה שהוקמה לפני עשר שנים, טלי יטיב, אורך הטיסה עומד על 12 שעות. זאת לעומת 20 שעות בדרכים עד כה.


פונטה קאנה. 12 שעות ואתם שם | צילום: fotolia

הטיסות בקו יבוצעו על ידי מטוסי באוינג 777 שיכולים להכיל 270 נוסעים. "זה יעד שונה ממה שאנחנו מכירים", אומרת יטיב. "פעם זה היה מסובך מאוד להגיע, היה צריך לטוס דרך מיאמי והיום דרך מדריד. עכשיו אתה עולה למטוס ויורד אחרי 12 שעות בגן עדן".

בספיריט משווקים את היעד כחופשה שכל אחד יכול למצוא בה את החוויה המושלמת עבורו, ומתארים את הרפובליקה הדומיניקנית כיעד שמתאים לקהל הרחב עם מגוון רחב של תחומי עניין. כך, לדבריהם, ניתן למצוא מלון שמחזיק במרתף יינות עבור חובבי היין, עבור המתעניינים בגולף ניתן ישנו מלון צמוד למגרש הגולף הטוב ביותר באמריקה הלטינית ויש גם מלונות שיתאימו במיוחד למשפחות עם ילדים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן