הכירו את החברות שהכי כדאי לעבוד בהן ב-2018

חברות שמצליחות לגרום לעובדים שלהן להיות מאושרים לא רק עוזרות להם – הן עוזרות לעצמן, שכן עובדים מרוצים הם יותר פרודוקטיביים. למעשה, בעשר השנים האחרונות קמו קרנות המשקיעות בחברות עם דירוגים חיוביים במקום העבודה.

מי הם הארגונים עם העובדים המאושרים ביותר? אתר הקריירה CareerBliss השיק את הרשימה השנתית השמינית של החברות המאושרות ביותר באמריקה. הוא סקר עשרות אלפי עובדים וביקש מהם לדרג את מעסיקיהם לפי עשרה גורמים מרכזיים, כגון הקשר שלהם עם המנהל, סביבת עבודה, תגמולים, שביעות רצון מתפקידם והזדמנויות צמיחה.

חנות אפל בניו-יורק | צילום: shutterstock

את ראש הרשימה תופסת ענקית הנדל"ן Keller Williams. החברה, שנוסדה באוסטין, טקסס מעסיקה 139 אלף סוכנים וטוענת לתואר החברה בעלת הזיכיון הגדול ביותר בעולם הנדל"ן על פי כמות הסוכנים. עובד החברה כתב ב-CareerBliss.com, כי "אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא איך החברה שלנו מקדמת את העובדים מבפנים. כל העובדים זוכים לעידוד ותמיכה המסייעת להם להיות בשליטה על נתיב הקריירה ותהליך הצמיחה שלהם בחברה".

מעצמת הסניקרס נייקי מדורגת במקום השני. זה נשאר אחד המותגים היקרים ביותר בעולם, היא מנווטת מעבר גדול לשוק המקוון ומתאימה עצמה לקהל הצרכנים. בחודש יוני היא הודיעה על היוזמה "NIKE Direct" – מכירת מוצרי המותג ישירות לצרכנים באמצעות אתר האינטרנט והחנויות שלה, במקום להסתמך על קמעונאים מסורתיים כמו Foot Locker.

Adobe היא החברה המאושרת שתופסת את המקום הרביעי ברשימה, על פי CareerBliss. ענקית הטכנולוגיה של עמק הסיליקון המציאה קבצי PDF והשיקה אותם ב-1993. היא טוענת כי קבצי PDF גרמו לירידה של 91% בהשפעה הסביבתית ולחיסכון של 90% בהשוואה לתהליכים מבוססי נייר. תוכנת ה-Photoshop שלה משמשת 90% מאנשי המקצוע בתחומים יצירתיים שונים. "האווירה בחברה מאוד שיתופית וממריצה. האנשים תמיד ידידותיים ומועילים; מאוד מקצועי", כתב אחד העובדים ב-CareerBliss.com.

תאגיד התרופות Amgen מדורג במקום החמישי. התרופה Enbrel לטיפול בדלקת פרקים היא המוצר הנמכר ביותר שלה, עם הכנסות של כמעט 6 מיליארד דולר במכירות בשנה שעברה. "האיזון בין העבודה לחיים האישיים הוא נהדר, הקמפוס כולל מגוון שרותים במהלך היום והשותפים לעבודה איכותיים", כתב אחד מהעובדים בחוות הדעת. "העבודה עבור Amgen מאוד מתגמלת. משמח לראות את ההשפעה החיובית שעשינו בחייהם של חולים", כתב עובד נוסף.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן