המסחר באחד העם ננעל בירידות שערים; מניית טבע צנחה

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום בירידות שערים על רקע סיום רצף העליות אמש בוול סטריט, אשר רשמה ירידות בשלושת המדדים המרכזיים. לאחר תום המסחר פרסמו פייסבוק ואפל את דוחותיהן הכספיים שהכו את התחזיות. פייסבוק רשמה זינוק של 138% ברווח הנקי למניה שהסתכם ב-34 סנט והגדילה את הכנסותיה ל-2.5 מיליארד דולר. אפל רשמה רווח נקי למניה של 11.62 דולר והכנסות של 46.65 מיליארד דולר.

היום, המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית – אך מהר מאוד עבר לירידות שערים. כך קרה גם במהלך המסחר בבורסה באחד העם, שם התנהל המסחר במגמה חיובית לאורך רוב שעות היום, אך בסמוך לסגירה המגמה מניו יורק החלה לתת את אותותיה, וגם הבורסה בת"א ננעלה במגמה שלילית.

עם סיום המסחר ירד מדד ת"א 25 ב-0.2%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.4% ומדד הבנקים ירד ב-0.2%. מדד התקשורת נחלש ב-0.4%, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.5% ומדד הנפט והגז הוסיף 0.3% לערכו.


צילום: אהוד כהנים

המניות הדואליות שחזרו מן המסחר בניו יורק עם פערי ארביטראז' שליליים ירדו היום גם בתל אביב,  כשמניית חברת טבע צנחה ונחלשה ב-2.5%, ומניית פרטנר נחלשה ב-0.4%. מניית חברת כלל ביוטכנולוגיה, אשר דיווחה הבוקר על מכירת חברת אנדרומדה עבור 570 מיליון דולר צנחה גם היא, ונחלשה ב-6.9%. 

בבית ההשקעות FXCM ישראל אמרו הבוקר ביחס לשער הדולר כי "כרגע אין טריגר ממשי, מקומי או עולמי, שיניע אותו למהלך משמעותי. הצמד דולר-שקל נמצא באזור טכני צפוף, בין התנגדות משמעותית באזור 3.49-3.51 ובין תמיכה משמעותית באזור 3.45-3.46. בהיעדר שובר שוויון משמעותי, הצמד צפוי בימים הקרובים להמשיך ולדשדש באזורים הללו. בשבוע הבא צפויה החלטת ריבית בישראל, ואולי זה יהיה האירוע שיוציא את הצמד מתוך הטווח הצר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן